Go to content Logo
  • Riešenie
    • f

      Nábor zamestnancov

    • ic-management-10

      Onboarding

    • ic-time-5

      Vykazovanie práce

    • ic-operations-3

      Zručnosti a výkon

    • ic-management-6

      Spokojnosť v práci

    • ic-operations-2

      Offboarding

    • mobile-phone-2642 1

      HR v mobile

  • Funkcie
    • ic-management-6 1

      Všetky funkcie

    • ic-management-10

      Evidencia pracovníkov

    • ic-time-5

      Dochádzkový systém

    • ic-time-1

      Správa absencií

    • ic-time-3

      Aktivity a time tracking

    • ic-operations-2

      Dokumenty a podpisovanie

    • ic-operations-3

      Pracovné pomôcky

    • ic-management-5

      Zoznamy úloh

    • love-svgrepo-com 3

      Plánovanie zmien

    • love-svgrepo-com 2

      Holdingová štruktúra

  • Cenník
  • Referencie
    • love-svgrepo-com 1

      Referencie klientov

    • bb79629f975328643d7525a2a683c7e1 1

      Prípadové štúdie

    • megaphone-advertising-svgrepo-com 1

      Napísali o nás

  • O nás
    • ic-team

      Tím

    • ic-podcast

      Podcast

    • ic-blog

      Blog

    • Group

      Bezplatné stiahnutie

    • ic-contact

      Kontakt

Moje konto Moje konto
sk SK
  • en English
  • cs Česky
  • pl Polski
Kontaktujte nás
  • Kontaktujte nás
  • Moje konto
  • sk SK
    • en English
    • cs Česky
    • pl Polski

Napísali o nás

Kontakt pre médiá: frantisek.broz@fyi.cz

euro-cz

Prepúšťanie nie je všeliek, zdôrazňuje Rataj zo spoločnosti Sloneek.

Vyššia miera nezamestnanosti však podľa neho trhu práce len prospeje. Česká republika má jednu z najnižších mier nezamestnanosti v Európskej únii. Podľa českého úradu práce bola decembrová miera nezamestnanosti 3,7 percenta...

Prečítajte si článok
16265427_1210776262291804_181893585456200715_n

České spoločnosti si nedokážu udržať talenty. Budú návnadou na zlaté teľa a stratia ich aj svoju povesť

Bojujte za zákazníka. Hľadanie nového miesta na trhu. Snaha o zvýšenie efektívnosti na všetkých frontoch napriek rastúcim nákladom. To všetko čaká české spoločnosti v nasledujúcich mesiacoch.

Prečítajte si článok
CBHmX1X1_400x400

Vďaka nim sa nudné HR procesy stávajú zábavou. Teraz získali milión eur a smerujú do zahraničia

Slovensko-česká HR platforma Sloneek získala miliónovú investíciu na svoju expanziu do Európy. Za projektom stojí Filip Lukáč z Košíc, ktorý začal programovať vo veku 15 rokov a o štyri roky neskôr založil vo svojom rodnom meste spoločnosť Hardsun. Spoločnosť má teraz objednávky po celom svete. Projekt Sloneek má podobne veľký potenciál.

Prečítajte si článok
tsavatar

Personálny systém Sloneek pomáha sociálnemu podniku jednoducho triediť všetkých zamestnancov

Nedávno sme do nášho katalógu pridali inteligentný nástroj pre HR agendu Sloneek. Umožňuje manažérom neziskových organizácií zbaviť sa modrých papierových lístkov so žiadosťami o dovolenku alebo neohrabaných excelových tabuliek na tento účel.

Prečítajte si článok
1594908308777_360x360 1

Trh s ľudskými zdrojmi sa mení. Spoločnosť Sloneek v reakcii na to získala 24 miliónov dolárov na expanziu do Európy

Ľudské zdroje prechádzajú radikálnou transformáciou. Je to spôsobené nielen koronavírusovou krízou a s ňou spojenými zmenami, ale aj novou generáciou pracovníkov. Má špecifické očakávania od svojho zamestnávateľa a od svojho kariérneho rastu.

Prečítajte si článok
1594908308777_360x360 1

Česko-slovenský startup získal miliónovú investíciu. Dokonale vyplnil dieru na trhu

Potreby súčasného trhu ľudských zdrojov sú v mnohých ohľadoch iné ako pred niekoľkými rokmi. A to je presne to, na čo Sloneek reaguje. Okrem toho tento cloudový HR systém pre malé a stredné podniky teraz uzavrel kolo počiatočných investícií vo výške 1 milión EUR.

Prečítajte si článok
1655126783722

Presto Ventures posiela desiatky miliónov česko-slovenskému startupu, ktorý chce modernizovať nábor zamestnancov

Pandémia koronavírusu a nastupujúca generácia pracovníkov, ktorí majú špecifické očakávania od svojich zamestnávateľov a vlastnej kariéry. To všetko výrazne mení spôsob fungovania HR, na čo reaguje česko-slovenský startup Sloneek.

Prečítajte si článok
CBHmX1X1_400x400

Fascinovali ho hry, a tak začal v 15 rokoch programovať. Dnes má objednávky po celom svete

Jeho rodičia sa báli, že z neho nič nebude, pretože všetok voľný čas trávil hraním počítačových hier. Vďaka tomu však Filip Lukáč už v 15 rokoch programoval a o štyri roky neskôr založil v rodných Košiciach firmu, ktorá má dnes objednávky po celom svete. Tento rok dosiahne jeho IT spoločnosť Hardsun tržby vo výške jedného milióna eur.

Prečítajte si článok
1655126783722

Československý startup Sloneek získal milióny od Vision Ventures.

Česko-slovenské kvarteto Václav Martin, Filip Lukáč, Peter Hložný a Milan Rataj malo vo svojich začiatkoch túžbu zrušiť papierové žiadosti o dovolenku a priniesť trochu inovácie do vedenia dovolenkovej agendy vo firmách.

Prečítajte si článok
1594908308777_360x360 1

Česi a Slováci prišli s riešením, ktoré môže ušetriť desiatky tisíc eur

Väčšina úspešných spoločností dosiahne bod, keď už nedokáže riadiť svojich zamestnancov "na papieri" a potrebuje zaviesť systém ľudských zdrojov. Namiesto neprehľadných tabuliek Excelu však odporúčame online riešenia, ktoré môžu pri správnej implementácii ušetriť čas a peniaze.

Prečítajte si článok
16265427_1210776262291804_181893585456200715_n

Spustenie personálneho systému v spoločnosti za niekoľko dní nie je fikcia. Musíte len vedieť, čo môžete očakávať...

HR si stále hľadá svoje miesto na slnku. A zhlboka sa nadýchne. Toľko cenného času HR sa konečne začína venovať ľuďom a nie administratíve, ktorá sa v mnohých prípadoch časom degradovala.

Prečítajte si článok
16265427_1210776262291804_181893585456200715_n

Manažér ľudských zdrojov by nemal vtĺkať údaje do tabuliek, ale zamerať sa na ľudí

Spoločnosť Sloneek Europe vyvinula rovnomenný cloudový nástroj Sloneek, ktorý zjednodušuje nadmernú administratívnu agendu personálnych oddelení. Ako ťažké je prejsť z programu Excel na online?

Prečítajte si článok
assets-illustration-illustration-5
Zostaňme v kontakte
Aplikácia
  • Integrácia
  • Zabezpečenie
  • API
  • Prihlásenie
  • Roadmapa
  • Cenník
Podpora a tím
  • Znalostná báza
  • Kontaktovať podporu
  • O nás
  • Písali o nás v médiách
  • Naplánovať ukážku
Zdroje
  • Blog
  • Referencie
  • Alternatíva BambooHR
  • Personio Alternativa
  • Alternatíva FactorialHR
Logo
Sloneek Europe
Táborská 8, 040 01 Košice
Slovenská republika
  • sales@sloneek.com
  • +421 951 150 611
facebook youtube linkedin audioboom
button-capterra
  • Obchodné podmienky a GDPR
Google Play App Store
20180403-085502.302675mdlogosk
mhsr-logo-sk 1
image
Made with ♥ by Europe
sk SK
  • en English
  • cs Česky
  • pl Polski

Dokončite svoju registráciu ZDARMA

SK Slovakia
Počet zamestnancov
+421

Vytvorením konta súhlasíte s Podmienkami používania

Výhody registrácie

  • Nie je potrebné vkladať kreditnú kartu
  • 14 dní ZDARMA a potom sa môžete rozhodnúť
  • 7 z 10 používateľov sa rozhodlo pre Sloneeka
  • 30 minút a základné nastavenie je pripravené
  • Overené recenzie s hodnotením 4,6 z 5

Sloneeka používa

  • LISP 1
  • Carvago-logo
  • image 63
  • Vector
  • logo
Capterra
Read our 13 reviews
Verified Reviewer
2021-10-17
Our experience with Sloneek We've been using the Absence module since January this year, our overall experience is very good. Sloneek team makes frequent updates/upgrades adding new features based on clients' inputs. Sloneek's customer service reacts promptly to our queries. ☺Sloneek is a very user friendly application. The data conversion went very smoothly and quickly. We were able to start using the Absence Module of Sloneek within few days. It is very intuitive, there was no need of training for the users. ☹Just a few features we find less practical, but overall no negative experience.
Petra K.
2021-09-15
Useful software for small and middle size companies ☺I love the customer oriented approach of Sloneek team. The implementation of software is easy and support is extra friendly - anytime we need to improve or change anything, we always get fast and proactive answer. System is easy to use, no long trainigs for employees needed. Sloneek is my favourite supplier, I always feel as a client. ☹Few times we experienced small bugs... but they were always fixed fast.
Silvie R.
2021-07-16
Sloneek is a modern HR system with a kind and reliable support team. Sloneek and us got along pretty nicely, and even though we sometimes get cofused and need to solve a problems that come along, we like it. ☺We can realistically see and evaluate the employee attendance, including their absences. We have achieved a uniform register of assigned work assets. Employees appreciate the organisational structure and basic data about their colleagues as well as the easy way to apply/approve absence time. ☹Once in a while, we come across bugs that get us confused.
Petra H.
2021-07-15
Pros and cons of the system ☺We use Sloneek for tracking time off and other absences and it works perfectly for us. The application is online, intuitive and easy to use. Customer support is really fast. We are planning to implement additional modules soon. I would recommend this software to anyone looking for easy to implement and use software. ☹I find the software to provide us with all the features I would expect from such software so I dont see any cons of the software at the moment.
Jiri V.
2021-07-15
User-friendly and easy to implement ☺It is super easy to implement with many special features that are "cool" add ons. The feature of administering vacations for all employees is amazing and helps to keep a track of what is going on with absences in the company. They offer great customer support ☹We miss implementation to Outlook and some of the features are hard to adjust to our needs as it is "one size fits all"
Lukas S.
2021-07-11
Easy nad helpful Easy to use and quick problem solving. ☺Easy integration, users friendly, many features. Updates reacting to current company needs and problems. ☹When we start using Slonnek couple years ago there were frequent updates, so it was little bit confusing.
Jitka Z.
2021-07-09
Review for Sloneek Finally we have all our document in one online database! ☺I personally do not have the experience with an integration into our processes but currently I appreciate the most about the software that it is really user friendly, support for customers is really extraordinary, always fast and helpful. I really enjoy that most of the features are clear to me and if not, there is a chat and person ready to help! ☹There is one small thing, I would appreciate if the capacity of the software for uploading new documents is bigger. (Documents with more pages cannot be uploaded and we have to make them smaller in another software which takes additional time.)
Michaela N.
2021-06-25
Sloneek is a big help when it comes to HR management. Sloneek is fun. Being in HR, we always appreciate fast, structured and nice communication of Sloneek team. Our insights, comments and feedback on some functionalities are always accepted by Sloneek as a challenge or stimulus for improvement. Sloneek and us got along nicely, and even though we sometimes complain, we like it ☺We mostly appreciate the fact that this system puts together attendance, asset management and guidelines. Colleagues are able to see the org chart and other colleagues' contacts. System is user friendly and easy to navigate. ☹We like everything because we have the ability to use only the modules that we want. We pay for each module separately and that is a big advantage.
2021-06-08
Useful for mid-size business Overall I am happy with Sloneek product and the customer service, they respond to our queries quickly and are very willing to help. They are able to tailor features to our company needs and personalise their service. ☺Our employees find Sloneek intuitive and simple to use. The video and screen shot instructions are helpful. We use the attendance and absence recording feature and reports, which are most impactful in my job as HR specialist. We use the "on call" and "overtime" tracking feature from Sloneek in conjunction with other systems and although it took a some time to integrate with API, it now works really well and we are pleased with the system. ☹When I set up a new absence - such as an offsite team building course I have to approve each person's absence from the office and attendance to the course individually rather than being able to create a group and apply features (such as team leader approval) to this group. This is hard work if we have an event for the whole company - up to 100 employees!
4,6 hodnotenie na
Capterra

Kontaktujte nás