Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Balikobot
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Balikobot
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Balikobot
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
records_management_assets

Evidencia a správa pomôcok

Každá pomôcka má vlastnú registračnú kartu s možnosťou pridania vlastných typov polí.

  • Fotodokumentácia pomôcky
  • Vlastné definovateľné polia
  • Špecializovaná rola Správca pomôcok
  • Import a export do Excelu
handover_assets

Predávanie pomôcok

Odovzdávajte nástroje jednoducho a bezpečne s digitálnym podpisom pripraveným na eIDAS.  Protokol o odovzdaní je právne záväzný a vlastníctvo pomoci je nespochybniteľné.

  • Podpis prevzatia pomôcky spĺňa požiadavky eIDAS
  • Jedinečný identifikátor účtenky
  • Automatické notifikácie do mailu a mobilu
overview_status

Prehľad stavu a umiestnenia

Získajte prehľad o používateľoch s priradeným gadgetom, umiestnením a aktuálnym stavom.

  • Užívateľský náhľad priradených nástrojov
  • Náhľad manažéra tímu na tímové pomôcky
  • Filtrovateľný zoznam pomôcok
  • Kategorizácia, užívateľom definovateľné vlastné polia
immutable_audit_log

Nezmeniteľný audit log

Každý nástroj má nezameniteľný protokol auditu so súhrnom informácií o tom, kto, ako a kedy vykonal zmenu stavu.

  • Každá vykonaná akcia je evidovaná
  • Audit log nie je možné zmeniť ani vymazať
  • Rýchle filtrovanie podľa mnohých parametrov
Sme tu pre vás

Môžeme vám pomôcť?

Naši experti zodpovedia otázky, ukážu vám Sloneek a  pomôžu modernizovať vaše HR.

  • Špičkový onboarding
  • Predstavenie všetkých funkcionalít
  • Prezentácia a ponuka vášmu HR na mieru
  • Odpovieme na všetky otázky
Group 1469
image 70
image 69
image 55

Zanechajte nám kontakt, ozveme sa vám.

Evidencia a správa pracovných pomôcok

V každej firme sú pracovné pomôcky nevyhnutné – od osobných ochranných pracovných pomôcok (OOPP), ako sú prilby či rukavice, po IT vybavenie alebo špecializované nástroje. Aby sa predišlo chaosu a firma mala dostatočné zásoby príslušných pracovných pomôcok, je kľúčové mať prehľad o tom, kto má aké pomôcky pridelené, v akom sú stave a kedy je potrebné ich vymeniť alebo skontrolovať.

V platforme Sloneek vám s tým pomôže funkcia Evidencia a správa pracovných pomôcok. Tento inteligentný nástroj umožňuje evidovať pracovné pomôcky, generovať predávacie protokoly pri ich vydaní a vrátení a sledovať termíny kontrol alebo obnovy. Navyše poskytuje kompletný prehľad o firemnom majetku, čo uľahčuje jeho správu aj interné audity.
S pracovným vybavením evidovaným v systéme Sloneek máte všetko na jednom mieste. Už žiadne Excelové tabuľky alebo zdĺhavé hľadanie.

So Sloneek získate poriadok a istotu, že vaši zamestnanci majú k dispozícii bezpečné, funkčné a správne evidované pracovné pomôcky. To je krok k efektívnejšej a lepšie organizovanej firme.