Evidencia a správa pracovných pomôcok
Prehľadná evidencia majetku spoločnosti vrátane kompletnej histórie, stavu a fotodokumentácie a odovzdávacieho protokolu.
- 14 dní zadarmo
- Bez platobnej karty
Evidencia a správa pomôcok
Každá pomôcka má vlastnú registračnú kartu s možnosťou pridania vlastných typov polí.
-
Fotodokumentácia pomôcky
-
Vlastné definovateľné polia
-
Špecializovaná rola Správca pomôcok
-
Import a export do Excelu
Predávanie pomôcok
Odovzdávajte nástroje jednoducho a bezpečne s digitálnym podpisom pripraveným na eIDAS. Protokol o odovzdaní je právne záväzný a vlastníctvo pomoci je nespochybniteľné.
-
Podpis prevzatia pomôcky spĺňa požiadavky eIDAS
-
Jedinečný identifikátor účtenky
-
Automatické notifikácie do mailu a mobilu
Prehľad stavu a umiestnenia
Získajte prehľad o používateľoch s priradeným gadgetom, umiestnením a aktuálnym stavom.
-
Užívateľský náhľad priradených nástrojov
-
Náhľad manažéra tímu na tímové pomôcky
-
Filtrovateľný zoznam pomôcok
-
Kategorizácia, užívateľom definovateľné vlastné polia
Nezmeniteľný audit log
Každý nástroj má nezameniteľný protokol auditu so súhrnom informácií o tom, kto, ako a kedy vykonal zmenu stavu.
-
Každá vykonaná akcia je evidovaná
-
Audit log nie je možné zmeniť ani vymazať
-
Rýchle filtrovanie podľa mnohých parametrov
Sme tu pre vás
Môžeme vám pomôcť?
Naši experti zodpovedia otázky, ukážu vám Sloneek a pomôžu modernizovať vaše HR.
- Špičkový onboarding
- Predstavenie všetkých funkcionalít
- Prezentácia a ponuka vášmu HR na mieru
- Odpovieme na všetky otázky
Zanechajte nám kontakt, ozveme sa vám.
Evidencia a správa pracovných pomôcok
V každej firme sú pracovné pomôcky nevyhnutné – od osobných ochranných pracovných pomôcok (OOPP), ako sú prilby či rukavice, po IT vybavenie alebo špecializované nástroje. Aby sa predišlo chaosu a firma mala dostatočné zásoby príslušných pracovných pomôcok, je kľúčové mať prehľad o tom, kto má aké pomôcky pridelené, v akom sú stave a kedy je potrebné ich vymeniť alebo skontrolovať.
V platforme Sloneek vám s tým pomôže funkcia Evidencia a správa pracovných pomôcok. Tento inteligentný nástroj umožňuje evidovať pracovné pomôcky, generovať predávacie protokoly pri ich vydaní a vrátení a sledovať termíny kontrol alebo obnovy. Navyše poskytuje kompletný prehľad o firemnom majetku, čo uľahčuje jeho správu aj interné audity.
S pracovným vybavením evidovaným v systéme Sloneek máte všetko na jednom mieste. Už žiadne Excelové tabuľky alebo zdĺhavé hľadanie.
So Sloneek získate poriadok a istotu, že vaši zamestnanci majú k dispozícii bezpečné, funkčné a správne evidované pracovné pomôcky. To je krok k efektívnejšej a lepšie organizovanej firme.