1655126783722-45×45
CZECHCRUNCH:
Presto Ventures posiela desiatky miliónov česko-slovenskému startupu, ktorý chce modernizovať nábor zamestnancov
CZECHCRUNCH: Prečítajte si článok
  • Spolupráca s kmeňovými zamestnancami aj externými pracovníkmi
  • Evidencia a schvaľovanie dovolenky
  • Zaznamenávanie práce v kancelárii, sklade a domácej kancelárii
  • Digitálne podpisovanie dokumentov
  • Záznamy o pracovných pomôckach
  • Flexibilné vykazovanie
  • Platíte len za aktívnych používateľov
  • Integrácia so službami Slack a Jira

Veľmi dobre vieme, že spoločnosti elektronického obchodu sú neustále v pohybe. Potrebujú riešenia, ktoré sa dajú rýchlo implementovať, aby vyriešili aj náhlu potrebu. Napríklad, keď je potrebné reagovať na náhlu potrebu zaznamenať home-office alebo získať rýchly prehľad o tom, kto má aké pracovné pomôcky.

Rovnako dôležitá je flexibilita riešenia, ktorá nesmie ohroziť použiteľnosť, ale zároveň musí umožniť prispôsobenie sa neustále sa meniacemu svetu. A pomáha k raketovému rastu 🚀

Príprava na všetky pracovné vzťahy

  • Budete sledovať zamestnancov s rôznymi typmi pracovného času – stálych zamestnancov, externých pracovníkov a pomocníkov ad hoc.
  • Výkazníctvo umožňuje dokonale segmentovať pohľad len na vybrané typy vzťahov a časových výkazov, čo sa môže hodiť pri príprave výkazov pre štát.
  • Platíte len za aktívnych používateľov, takže ak zamestnávate sezónnych zamestnancov počas obdobia najväčšieho predaja, môžete jednoducho aktivovať raz zavedených používateľov a po skončení obdobia najväčšieho predaja ich opäť deaktivovať. Ich údaje vám zostanú.

Získajte prehľad o dovolenkách

  • Každý používateľ má presne definované typy neprítomností, ktoré môže čerpať, ako aj to, ktoré neprítomnosti podliehajú schváleniu nadriadeného alebo aký je ich ročný fond. V závislosti od nastavenia sa nevyužité prostriedky prenášajú do nasledujúceho roka.
  • Väčšina našich menších zákazníkov prešla z evidencie absencií v programe Excel. Ak aj vy v súčasnosti používate na evidenciu dovoleniek zdieľanú tabuľku, potom presne viete, aké nástrahy to prináša – žiadna história, žiadna kontrola prístupu, žiadne zasielanie e-mailov na schválenie atď. Tieto a mnohé ďalšie problémy sa vyriešia v krátkom čase.

Sledovanie práce z kancelárie a domácej kancelárie

  • Získate úplnú flexibilitu v tom, ako budete zaznamenávať čas odpracovaný vašimi ľuďmi. Kým bežní zamestnanci môžu svoj odpracovaný čas evidovať pomocou klasického, ale stále moderného a digitálneho dochádzkového systému, pre pracovníkov na voľnej nohe je vhodnejšie sledovanie času.
  • Môžete získať veľmi presný výpočet pracovného času na základe fondu pracovného času každého zamestnanca, ktorý zohľadňuje individuálne nastavenie pracovného času, dni odpočinku a povolené neprítomnosti.

Urobte si poriadok v pracovnom vybavení

  • Pandémia naučila mnohé spoločnosti, aké ťažké je sledovať, ktorý zamestnanec má pridelené aké zariadenie, keď napríklad stratíte prístup do kancelárie, z ktorej si každý odniesol to, čo potrebuje na svoju prácu, do svojej domácej kancelárie.
  • Importujete svoje malé aktíva a rozdelíte ich medzi svojich kolegov. Príjemca potom bude musieť potvrdiť prijatie každej pomoci v aplikácii. Na príklade tisícov verejných služieb a veľkých spoločností vieme, že sa to dá urobiť veľmi rýchlo a efektívne.

Digitálne podpisovanie firemných dokumentov

Hoci niektoré pracovné dokumenty je stále potrebné tlačiť, podpisovať a doručovať na papieri, mnohé interné dokumenty už môžete dať zamestnancom a externým osobám podpisovať elektronicky.

Zaujíma vás viac informácií o Sloneekovi?

Zoznámte sa so Sloneekom! Naši odborníci Milan, Václav, Stana a Sebastian vás prevedú našim riešením a odpovedia na všetky vaše otázky.

  • prevedú vás funkciami aplikácie
  • zodpovedajú všetky otázky
  • pripravia prezentáciu a ponuku na mieru
  • poskytnú špičkový onboarding
image 46
image 47
Stana mudrinic
image 55
  • +421 951 150 611
  • Sloneek Europe
    Táborská 8, 040 01 Košice
    Slovensko

Preberme to