E-shopy a vývojári
Sloneek je medzi prevádzkovateľmi elektronických obchodov veľmi obľúbený, a to z dobrého dôvodu. Poskytuje všetky funkcie, ktoré malé a stredné firmy prevádzkujúce e-shopy potrebujú v oblasti ľudských zdrojov. Sami sme weboví vývojári, takže máme blízko k elektronickému obchodu nielen technológiou, ale aj mentalitou.
- Spolupráca s kmeňovými zamestnancami aj externými pracovníkmi
- Evidencia a schvaľovanie dovolenky
- Zaznamenávanie práce v kancelárii, sklade a domácej kancelárii
- Digitálne podpisovanie dokumentov
Veľmi dobre vieme, že spoločnosti elektronického obchodu sú neustále v pohybe. Potrebujú riešenia, ktoré sa dajú rýchlo implementovať, aby vyriešili aj náhlu potrebu. Napríklad, keď je potrebné reagovať na náhlu potrebu zaznamenať home-office alebo získať rýchly prehľad o tom, kto má aké pracovné pomôcky.
Rovnako dôležitá je flexibilita riešenia, ktorá nesmie ohroziť použiteľnosť, ale zároveň musí umožniť prispôsobenie sa neustále sa meniacemu svetu. A pomáha k raketovému rastu 🚀
Kto je rád, že má Sloneek?
Príprava na všetky pracovné vzťahy
- Budete sledovať zamestnancov s rôznymi typmi pracovného času – stálych zamestnancov, externých pracovníkov a pomocníkov ad hoc.
- Výkazníctvo umožňuje dokonale segmentovať pohľad len na vybrané typy vzťahov a časových výkazov, čo sa môže hodiť pri príprave výkazov pre štát.
- Platíte len za aktívnych používateľov, takže ak zamestnávate sezónnych zamestnancov počas obdobia najväčšieho predaja, môžete jednoducho aktivovať raz zavedených používateľov a po skončení obdobia najväčšieho predaja ich opäť deaktivovať. Ich údaje vám zostanú.
Získajte prehľad o dovolenkách
- Každý používateľ má presne definované typy neprítomností, ktoré môže čerpať, ako aj to, ktoré neprítomnosti podliehajú schváleniu nadriadeného alebo aký je ich ročný fond. V závislosti od nastavenia sa nevyužité prostriedky prenášajú do nasledujúceho roka.
- Väčšina našich menších zákazníkov prešla z evidencie absencií v programe Excel. Ak aj vy v súčasnosti používate na evidenciu dovoleniek zdieľanú tabuľku, potom presne viete, aké nástrahy to prináša – žiadna história, žiadna kontrola prístupu, žiadne zasielanie e-mailov na schválenie atď. Tieto a mnohé ďalšie problémy sa vyriešia v krátkom čase.
Sledovanie práce z kancelárie a domácej kancelárie
- Získate úplnú flexibilitu v tom, ako budete zaznamenávať čas odpracovaný vašimi ľuďmi. Kým bežní zamestnanci môžu svoj odpracovaný čas evidovať pomocou klasického, ale stále moderného a digitálneho dochádzkového systému, pre pracovníkov na voľnej nohe je vhodnejšie sledovanie času.
- Môžete získať veľmi presný výpočet pracovného času na základe fondu pracovného času každého zamestnanca, ktorý zohľadňuje individuálne nastavenie pracovného času, dni odpočinku a povolené neprítomnosti.
Urobte si poriadok v pracovnom vybavení
- Pandémia naučila mnohé spoločnosti, aké ťažké je sledovať, ktorý zamestnanec má pridelené aké zariadenie, keď napríklad stratíte prístup do kancelárie, z ktorej si každý odniesol to, čo potrebuje na svoju prácu, do svojej domácej kancelárie.
- Importujete svoje malé aktíva a rozdelíte ich medzi svojich kolegov. Príjemca potom bude musieť potvrdiť prijatie každej pomoci v aplikácii. Na príklade tisícov verejných služieb a veľkých spoločností vieme, že sa to dá urobiť veľmi rýchlo a efektívne.
Digitálne podpisovanie firemných dokumentov
Hoci niektoré pracovné dokumenty je stále potrebné tlačiť, podpisovať a doručovať na papieri, mnohé interné dokumenty už môžete dať zamestnancom a externým osobám podpisovať elektronicky.
Čo o nás hovoria naši zákazníci?
Máte záujem o viac informácií o Sloneekovi?
Naši odborníci Václav, Adam, Richard a Sebastian vám radi predstavia HR systém Sloneek a odpovedia na všetky vaše otázky.
- prevedú vás funkciami aplikácie
- zodpovedajú všetky otázky
- pripravia prezentáciu a ponuku na mieru
- poskytnú špičkový onboarding