1655126783722-45×45
CZECHCRUNCH:
Spoločnosť Presto Ventures posiela desiatky miliónov česko-slovenskému startupu, ktorý chce modernizovať nábor zamestnancov
CZECHCRUNCH: Čítať článok
  • Pracujte s kmeňovými zamestnancami aj externistami
  • Evidencia a schvaľovanie dovoleniek
  • Evidencia práce v kancelárii, v sklade aj na home office
  • Digitálne podpisovanie dokumentov
  • Evidencia pracovných pomôcok
  • Flexibilný reporting
  • Platíte iba za aktívnych užívateľov
  • Integrácia so Slackem a Jirou

Veľmi dobre vieme, že firmy prevádzkujúce e-commerce sú neustále v pohybe. Potrebujú riešenia, ktoré sú rýchlo implementovateľné, aby vyriešili napríklad aj náhle vzniknutú potrebu. Napríklad, keď je nutné reagovať na náhlu potrebu evidovať home-office, alebo získať rýchlo prehľad o tom, kto má aké pracovné pomôcky.

Rovnako podstatná je aj flexibilita riešení, ktoré nesmú ohrozovať použiteľnosť, ale súčasne umožňujú prispôsobovať sa neustále meniacemu sa svetu. A pomáhajú raketovo rásť 🚀

Kto je rád, že má Sloneeka?

Feedo logo
logo-predeti
Balikobot_logo
Econea-logo
Hyperia logo

Pripravte sa na všetky pracovné vzťahy

  • Budete si evidovať spolupracovníkov s najrôznejším typom pracovného úväzku – kmeňových zamestnancov, externistov aj ad-hoc pomocníkov. Reporting vám umožní dokonale segmentovať pohľad iba na vybrané typy vzťahov a úväzkov, čo sa vám možno bude hodiť, keď budete pripravovať reporting pre štát.
  •  Platíte iba za aktívnych užívateľov, takže pokiaľ zamestnávate sezónnych pracovníkov počas Vašich vrcholov v predajoch, môžete už raz zavedených užívateľov jednoducho aktivovať, a po vrchole opäť deaktivovať. Ich dáta Vám zostanú.

Získajte prehľad o dovolenkách

  • Každý užívateľ má presne definované typy absencií, ktoré môže čerpať, aj to, ktoré absencie podliehajú schváleniu nadriadeného, alebo aký má ročný fond. V závislosti od nastavenia sa nevyčerpané fondy prevádzajú do ďalšieho roka.
  •  Väčšina našich menších zákazníkov prešla z evidencie absencií v Exceli. Pokiaľ aj Vy práve používate pre evidenciu dovoleniek zdieľanú tabuľku, potom presne viete, aké úskalia to prináša – absenciu histórie, nemožnosť kontroly prístupu, posielanie emailov v rámci schvaľovania, atď. Presne tieto a mnoho ďalších problémov budete mať okamžite vyriešených.

Evidujte prácu z kancelárie aj home office

  • Získate plnú flexibilitu v tom, ako budete evidovať odpracovanú dobu Vašich ľudí. Zatiaľ čo kmeňoví zamestnanci môžu svoj odpracovaný čas registrovať pomocou klasickej, ale predsa len modernej a digitálnej dochádzky, pre externistov bude vhodnejšie používať time tracking.
  • Možno Vám bude stačiť len obyčajná evidencia pracovného času, ktorú získate veľmi presne vyčíslenú na základe fondu pracovného času každého zamestnanca, ktorá berie zreteľ na individuálne nastavenie pracovného času, dni pracovného pokoja i schválenej absencie.

Zaveďte si poriadok do pracovných pomôcok

  • Pandémia mnoho firiem naučila, aké ťažké je mať prehľad v tom, aký zamestnanec má pridelenú akú pomôcku, keď napríklad stratíte prístup do kancelárie, z ktorej si všetci odniesli to, čo potrebujú na svoju prácu, do svojich domácich kancelárií.
  • Váš drobný majetok si naimportujete a rozdelíte medzi Vašich kolegov. Prijatie každej pomôcky potom bude jej príjemca musieť v aplikácii potvrdiť. Na príklade tisícok pomôcok aj veľkých firiem vieme, že sa to dá zvládnuť veľmi rýchlo a efektívne.

Podpisujte firemné dokumenty digitálne

  • Hoci niektoré pracovnoprávne dokumenty je nutné aj naďalej tlačiť, podpisovať a doručovať v papierovej podobe, mnoho interných dokumentov môžete už teraz nechávať zamestnancov aj externistov podpisovať elektronicky.
  •  Každý podpísaný dokument má starostlivý záznam všetkých operácií a samotný podpis je eIDAS Ready, teda v súlade s Európskou legislatívou. Nepochybujeme o tom, že s príchodom Bankovej identity a ďalších overovacích technológií sa digitálny podpis stane štandardom a papierová zmluva historickou relikviou.

Čo o nás hovoria naši zákazníci?

Martin Sauer photo
Christine_Yacoubova

"Sloneek nám uľahčil a urýchlil organizáciu našej HR agendy. Máme perfektné výsledky v oblasti absencií a dochádzky a podrobný prehľad našej knižnice pracovnoprávnych dokumentov. Som veľmi rád, že máme kontrolu nad majetkom spoločnosti, ktorý majú naši ľudia doma."

MARTIN ŠAUER

CEO | Balikobot.cz

"Vďaka Sloneeku sme dokázali digitalizovať, zefektívniť a predovšetkým dostať pod kontrolu celú základnú HR administratívu. Výrazne sme tiež skrátili čas, ktorý museli naši zamestnanci venovať personálnej agende. Z neorganizovaných tabuliek s mnohými chybami sme vytvorili rýchly a bezpečný systém.“

CHRISTINE YACOUBOVÁ

HR manager | AGS 92

Máte záujem o Sloneeka?

Zoznámte sa so Sloneekom! Naši odborníci Milan, Václav a Stana vás prevedú našim riešením a odpovedia na všetky vaše otázky

  • prevedú vás funkciami aplikácie
  • zodpovedajú všetky vaše dotazy
  • pripravia prezentáciu a ponuku na mieru
  • poskytnú špičkový onboarding
Avatary-1250×1250-svetlejsi-Milan2
Avatary-1250x1250_Vaclav
image 53
  • +420 608 661 387
  • Sloneek Europe s.r.o.
    Táborská 8, 040 01 Košice
    Slovakia

Porozprávajme sa