ic_webinar
Prihláste sa na pravidelný webinár pre nových zákazníkov.
Na webinári Vás zoznámime s prvými krokmi v aplikácii a dostane sa aj na Vaše otázky a odpovede.
Prihláste sa na pravidelný webinár pre nových zákazníkov. Prihlásiť
  • Evidencia pracovného času
  • Zavedenie poriadku do administratívy
  • Evidencia odpracovanej doby
  • Plánovanie smien
  • Pracovné výkazy

Či už prevádzkujete modernú kaviareň, alebo ste technologická firma, Sloneek Vám zaistí presne to, čo potrebujete, za rozumnú cenu, a v krásnom grafickom prevedení.

Kto je rád, že Sloneeka má?

Sharry
Carvago-logo
upster_black@4x-8
Kontentino-logo

Evidencia pracovného času

Potrebujete mať jednoduchý prehľad odpracovanej doby Vašich kmeňových zamestnancov, aby ste mali podklad na mzdy a prípadnú kontrolu úradov. Sloneek automaticky generuje výkaz pracovného času na základe nastaveného pracovného času každého zamestnanca a jeho schválených absencií.

 

Poriadok v administratíve

Určite používate mnoho cloudových služieb, úložísk a nástrojov. My tiež. Napriek tomu sme zistili, že nie je na trhu veľa nástrojov, ktoré by nám pomáhali udržiavať poriadok v záväzných dokumentoch a používaných pracovných pomôckach. Preto sme vyvinuli moduly Pomôcky a Dokumenty. S nimi presne viete, kto podpísal a kto nepodpísal ktorý dokument, ktorí zamestnanci majú priradené pracovné pomôcky a v akom sú stave.

 

Time tracking

Pokiaľ aj Vy spolupracujete s freelancermi, potrebujete mať jednoduchý nástroj, pomocou ktorého si môžu títo freelanceri zapisovať čas, ktorý im následne budete preplácať. To všetko za zlomok ceny porovnateľných zahraničných riešení. Pokiaľ potrebujete udalosti exportovať do iného systému, máme dobre popísané API, ktoré Vám to jednoducho umožnia. To isté platí aj pre zápis reportovanej práce.

 

Plánovanie smien

Možno držíte pohotovosť, alebo všeobecne potrebujete mať konkrétnych ľudí alokovaných na konkrétne činnosti. Preto je tu modul Aktivity, v ktorom môžu používatelia s rolou Plánovač naplánovať prácu ostatným.

Čo o nás hovoria naši zákazníci?

Pridajte sa k viac ako 1000 spokojným zákazníkom

"Sloneek sa stal súčasťou tímu. Vidíme, kto, čo a kedy robí, a môžeme s ním ľahko pracovať a plánovať."

Aleš KOZÁK

riaditeľ | Institut pro památky a kulturu

"Sloneek vniesol do našej práce poriadok a prehľad ."

Lukáš Hejna

riaditeľ fundraisingu | Nadace Via

"Vďaka službe Sloneek má každý v reálnom čase prehľad o pohybe a plánoch kolegov. Systém je tiež dostatočne flexibilný na to, aby bolo možné sledovať prácu stážistov a dobrovoľníkov, bez ktorých by sa naše aktivity nezaobišli."

Pavla Gomba

Výkonná riaditeľka | Český výbor pro UNICEF

"Konečne máme všetky naše dokumenty v jednej online databáze! Na aplikácii si najviac cením to, že je naozaj užívateľsky prívetivá, zákaznícka podpora je naozaj výnimočná, vždy rýchla a nápomocná. Veľmi ma teší, že väčšina funkcií je mi jasná, a ak nie, je tu chat a človek pripravený pomôcť!"

Jitka Zmítková

Head of HR | Loono

“Sloneek nám pomohol veľmi rýchlo zaviesť prehľad a poriadok do HR administratívy našej veľmi rýchlo rastúcej firmy. Keď sme si s niečím nevedeli rady, support tím Sloneeka ochotne a rýchlo pomohol. Oceňujeme aj neustále vylepšovanie aplikácie, aby lepšie a flexibilnejšie odpovedala na požiadavky veľmi dynamických zmien, ktorými u nás žijeme :)“

Josef Šachta

CEO & co-founder

Vyskúšajte Sloneeka ešte dnes!

Založiť účet zadarmo

Za pol hodiny budete mať ☀️ jasno, či je Sloneek pre vás vhodný 👍🏼

Vyžiadať demo

Otestujte Sloneeka na 14 dní nezáväzne a úplne zadarmo.