Startupy
Na trhu pôsobíme viac ako 7 rokov, pritom si však stále udržujeme startupového ducha. Sme transparentní, máme jednoduchú riadiacu hierarchiu, evidujeme a riešime len to, čo nám skutočne pomáha alebo čo si vyžaduje legislatíva.
- Evidencia pracovného času
- Zavedenie poriadku do administratívy
- Evidencia odpracovanej doby
- Plánovanie smien
- Pracovné výkazy
Či už prevádzkujete modernú kaviareň, alebo ste technologická firma, Sloneek Vám zaistí presne to, čo potrebujete, za rozumnú cenu, a v krásnom grafickom prevedení.
Kto je rád, že Sloneeka má?




Evidencia pracovného času
Potrebujete mať jednoduchý prehľad odpracovanej doby Vašich kmeňových zamestnancov, aby ste mali podklad na mzdy a prípadnú kontrolu úradov. Sloneek automaticky generuje výkaz pracovného času na základe nastaveného pracovného času každého zamestnanca a jeho schválených absencií.
Poriadok v administratíve
Určite používate mnoho cloudových služieb, úložísk a nástrojov. My tiež. Napriek tomu sme zistili, že nie je na trhu veľa nástrojov, ktoré by nám pomáhali udržiavať poriadok v záväzných dokumentoch a používaných pracovných pomôckach. Preto sme vyvinuli moduly Pomôcky a Dokumenty. S nimi presne viete, kto podpísal a kto nepodpísal ktorý dokument, ktorí zamestnanci majú priradené pracovné pomôcky a v akom sú stave.
Time tracking
Pokiaľ aj Vy spolupracujete s freelancermi, potrebujete mať jednoduchý nástroj, pomocou ktorého si môžu títo freelanceri zapisovať čas, ktorý im následne budete preplácať. To všetko za zlomok ceny porovnateľných zahraničných riešení. Pokiaľ potrebujete udalosti exportovať do iného systému, máme dobre popísané API, ktoré Vám to jednoducho umožnia. To isté platí aj pre zápis reportovanej práce.
Plánovanie smien
Možno držíte pohotovosť, alebo všeobecne potrebujete mať konkrétnych ľudí alokovaných na konkrétne činnosti. Preto je tu modul Aktivity, v ktorom môžu používatelia s rolou Plánovač naplánovať prácu ostatným.
Čo o nás hovoria naši zákazníci?
Pridajte sa k viac ako 1000 spokojným zákazníkom