image 63
logo-footer
image 62
czechitas
logo
logo-loono-colour-01
Vector
logo-1
60af66ac34e8419add9aeb0c_Balikobot_cz_logo-lp
2022-10-21 09_42_31-Window 1

Zložka zamestnanca

Každý užívateľ aplikácie má osobný profil, ktorý obsahuje všetko, čo budete potrebovať pri práci na jeho osobnom rozvoji a uplatnení vo firme. Bohaté možnosti nastavenia umožňujú zapojenie ľudí so všetkými typmi pracovných úväzkov.

  • Digitálna zložka pracovníka
  • Dokumenty a pomôcky
  • Pracovná doba
  • História mzdy
  • Tvorba vlastných polí
2022-10-21 09_42_31-Window 3

Organizačná štruktúra

Pohodlne si založíte tímy, priradíte im manažérov a radových členov. Manažéri získajú okamžitý prístup ku všetkým informáciám o členoch tímu, ktorých riadia. Organizačnú schému môžete zdieľať aj na firemnej wiki, kde bude prístupná aj ostatným kolegom.

  • Import organizačnej schémy na firemnú wiki
  • Nastavenie manažérov tímov
  • Tímová štruktúra
hromadne akce

Hromadné akcie

Založenie a správa užívateľov je veľmi jednoduchá a možno ju výrazne urýchliť pomocou hromadných akcií, integrácií s najpoužívanejšími platformami a samozrejme importom a exportom do Excelu.

  • Hromadné úpravy
  • Exporty do Excelu
  • Import užívateľov
  • Integrácia s Microsoft 365
  • Integrácia so službou Google Workspace

Podrobnosti o funkciách podľa rolí používateľov

Všetci používatelia
  • Zmena hesla pre vstup do aplikácie
  • Náhľad vašich osobných údajov
  • Úprava základných kontaktných údajov
  • Zmena vlastnej fotografie
  • Náhľad štruktúry tímu
  • Interný telefónny zoznam
  • On-line chat
  • Zmena jazyka aplikácie (čeština, slovenčina, angličtina, nemčina, francúzština)
  • Prepojenie s Google kalendárom, MS Outlook
  • Náhľad na osobný audit log
  • Prístup k online nápovede, živej podpore a knowledgebase
  • Nastavenie poradia stĺpcov v reportoch, filtre, radenie
  • Ukladanie a neskoršie nahrávanie vlastných pohľadov na reporty
Manažéri
  • Náhľad osobných údajov vašich podriadených
Správcovia
  • Nastavenie údajov o spoločnosti
  • Nastavenie aktívnych modulov
  • Nastavenie viditeľnosti modulov pre všetkých používateľov.
  • Správa používateľov vrátane rozšírených osobných údajov
  • Správa rolí používateľov
  • Správa tímov v charte organizácie
  • Správa viditeľnosti modulov pre jednotlivých používateľov
  • Správa a priraďovanie globálnych značiek
  • Správa a priraďovanie vlastných polí pre používateľov a tímy
  • Nastavenia fakturácie a kreditnej karty
  • Náhľad a prevzatie faktúr vo formáte PDF
  • Náhľad na logo auditu celej spoločnosti
  • Náhľad kontrolnej obrazovky, ktorý kontroluje správnosť nastavení aplikácie
  • Správa potravinových poukážok
sdfsdf

Mobilný adresár zamestnancov

Všetkých zamestnancov budete mať pohromade v prehľadnom telefónnom zozname na , pričom na si budete môcť prezerať detailné karty a správy o riadení .

  • Telefónny zoznam

    Kontrola dochádzky s presnou geolokalizáciou na .

  • Správy o riadení

    Predloženie žiadosti o schválenie neprítomnosti na .

Google Play App Store

Máte záujem o viac informácií o Sloneekovi?

Naši odborníci Václav, Adam, Richard a Sebastian vám radi predstavia HR systém Sloneek a odpovedia na všetky vaše otázky.

  • prevedú vás funkciami aplikácie
  • zodpovedajú všetky otázky
  • pripravia prezentáciu a ponuku na mieru
  • poskytnú špičkový onboarding
Group 1469-1
image 58
Group 1469
image 55

Nezáväzné demo