ic_webinar
Prihláste sa na pravidelný webinár pre nových zákazníkov.
Na webinári Vás zoznámime s prvými krokmi v aplikácii a dostane sa aj na Vaše otázky a odpovede.
Prihláste sa na pravidelný webinár pre nových zákazníkov. Prihlásiť
Employee_folder

Osobný profil

Každý používateľ aplikácie má osobný profil, ktorý obsahuje všetko, čo budete potrebovať pri práci na jeho osobnom rozvoji a uplatnení v spoločnosti. Bohaté možnosti nastavenia umožňujú zapojenie ľudí so všetkými typmi pracovných úväzkov.

  • Podrobný osobný profil

  • Dokumenty a Pomôcky

  • Pracovný čas

  • História platov

  • Tvorba vlastných polí

Orgchart

Organizačná štruktúra

Pohodlne vytvorte tímy, priraďte k nim manažérov a radových členov a výslednú organizačnú schému môžete okamžite stiahnuť a zdieľať. Manažéri majú okamžitý prístup ku všetkým informáciám o členoch tímu, ktorých riadia.

  • Tvorba, export a tlač organizačných schém

  • Nastavenie manažérov tímov

  • Termíny a výročia členov tímu

  • Interný telefónny zoznam

Bulk_action

Hromadné akcie

Založenie a správa používateľov je veľmi jednoduchá, navyše ju možno výrazne urýchliť pomocou hromadných akcií, integrácie s najpoužívanejšími platformami a samozrejme importom a exportom do programu Excel.

  • Hromadné úpravy

  • Exporty do Excelu

  • Import používateľov

  • Integrácia s Microsoft 365

  • Integrácia so službou Google Workspace

01 iphone-rovný

Mobilný adresár zamestnancov

Všetci vaši zamestnanci budú spolu v prehľadnom telefónnom zozname s možnosťou zobrazenia podrobných kariet a správ pre manažment.

  • Telefónny zoznam

    Kontrola dochádzky s presnou geografickou lokalizáciou.

  • Správy o riadení

    Odoslanie žiadosti o schválenie absencie.

Google Play App Store

DETAIL FUNKCIÍ PODĽA ROLÍ POUŽÍVATEĽOV

Všetci používatelia
  • Zmena hesla pre vstup do aplikácie
  • Náhľad svojich osobných údajov
  • Editácia základných kontaktných údajov
  • Zmena vlastnej fotografie
  • Náhľad štruktúry tímu
  • Interný telefónny zoznam
  • On-line chat
  • Zmena jazyka aplikácie (čeština, slovenčina, angličtina, nemčina, francúzština)
  • Prepojenie s Kalendárom Google
  • Náhľad na osobný audit log
  • Prístup k online pomoci, živej podpore a znalostnej databáze
  • Nastavenie poradia stĺpcov v reportoch, filtre, triedenie
  • Ukladanie a neskoršie nahrávanie vlastných zobrazení reportov
Manažér
  • Náhľad osobných údajov vašich podriadených
Administrátori
  • Nastavenie údajov o spoločnosti
  • Nastavenie aktívnych modulov
  • Nastavenie viditeľnosti modulov pre všetkých používateľov.
  • Správa používateľov vrátane rozšírených osobných údajov
  • Správa rolí používateľov
  • Správa tímov v organizačných schémach
  • Správa viditeľnosti modulov pre jednotlivých používateľov
  • Správa a priraďovanie globálnych štítkov
  • Správa a priraďovanie vlastných polí pre používateľov a tímy
  • Nastavenia fakturácie a platobnej karty
  • Náhľad a prevzatie faktúr vo formáte PDF
  • Náhľad audit logov celej spoločnosti
  • Náhľad kontrolnej obrazovky, ktorá kontroluje správnosť nastavenia aplikácie
  • Manažment stravovacích lístkov