1655126783722-45×45
CZECHCRUNCH:
Spoločnosť Presto Ventures posiela desiatky miliónov česko-slovenskému startupu, ktorý chce modernizovať nábor zamestnancov
CZECHCRUNCH: Čítať článok
Carvago
Knight Frank
Sharry
Ju
Hyperia
Kontentino
Savills
Showmax
Employee_folder

Osobný profil

Každý používateľ aplikácie má osobný profil, ktorý obsahuje všetko, čo budete potrebovať pri práci na jeho osobnom rozvoji a uplatnení v spoločnosti. Bohaté možnosti nastavenia umožňujú zapojenie ľudí so všetkými typmi pracovných úväzkov.

  • Podrobný osobný profil
  • Dokumenty a Pomôcky
  • Pracovný čas
  • História platov
  • Tvorba vlastných polí
Orgchart

Organizačná štruktúra

Pohodlne vytvorte tímy, priraďte k nim manažérov a radových členov a výslednú organizačnú schému môžete okamžite stiahnuť a zdieľať. Manažéri majú okamžitý prístup ku všetkým informáciám o členoch tímu, ktorých riadia.

  • Tvorba, export a tlač organizačných schém
  • Nastavenie manažérov tímov
  • Termíny a výročia členov tímu
  • Interný telefónny zoznam
Bulk_action

Hromadné akcie

Založenie a správa používateľov je veľmi jednoduchá, navyše ju možno výrazne urýchliť pomocou hromadných akcií, integrácie s najpoužívanejšími platformami a samozrejme importom a exportom do programu Excel.

  • Hromadné úpravy
  • Exporty do Excelu
  • Import používateľov
  • Integrácia s Microsoft 365
  • Integrácia so službou Google Workspace
01 iphone-rovný

Mobilný adresár zamestnancov

Všetci vaši zamestnanci budú spolu v prehľadnom telefónnom zozname s možnosťou zobrazenia podrobných kariet a správ pre manažment.

  • Telefónny zoznam

    Kontrola dochádzky s presnou geografickou lokalizáciou.

  • Správy o riadení

    Odoslanie žiadosti o schválenie absencie.

Google Play App Store

DETAIL FUNKCIÍ PODĽA ROLÍ POUŽÍVATEĽOV

Všetci používatelia
  • Zmena hesla pre vstup do aplikácie
  • Náhľad svojich osobných údajov
  • Editácia základných kontaktných údajov
  • Zmena vlastnej fotografie
  • Náhľad štruktúry tímu
  • Interný telefónny zoznam
  • On-line chat
  • Zmena jazyka aplikácie (čeština, slovenčina, angličtina, nemčina, francúzština)
  • Prepojenie s Kalendárom Google
  • Náhľad na osobný audit log
  • Prístup k online pomoci, živej podpore a znalostnej databáze
  • Nastavenie poradia stĺpcov v reportoch, filtre, triedenie
  • Ukladanie a neskoršie nahrávanie vlastných zobrazení reportov
Manažér
  • Náhľad osobných údajov vašich podriadených
Administrátori
  • Nastavenie údajov o spoločnosti
  • Nastavenie aktívnych modulov
  • Nastavenie viditeľnosti modulov pre všetkých používateľov.
  • Správa používateľov vrátane rozšírených osobných údajov
  • Správa rolí používateľov
  • Správa tímov v organizačných schémach
  • Správa viditeľnosti modulov pre jednotlivých používateľov
  • Správa a priraďovanie globálnych štítkov
  • Správa a priraďovanie vlastných polí pre používateľov a tímy
  • Nastavenia fakturácie a platobnej karty
  • Náhľad a prevzatie faktúr vo formáte PDF
  • Náhľad audit logov celej spoločnosti
  • Náhľad kontrolnej obrazovky, ktorá kontroluje správnosť nastavenia aplikácie
  • Manažment stravovacích lístkov

Máte záujem o Sloneeka?

Zoznámte sa so Sloneekom! Naši odborníci Milan, Václav a Stana vás prevedú našim riešením a odpovedia na všetky vaše otázky

  • prevedú vás funkciami aplikácie
  • zodpovedajú všetky vaše dotazy
  • pripravia prezentáciu a ponuku na mieru
  • poskytnú špičkový onboarding
Avatary-1250×1250-svetlejsi-Milan2
Avatary-1250x1250_Vaclav
image 53
  • +420 608 661 387
  • Sloneek Europe s.r.o.
    Táborská 8, 040 01 Košice
    Slovakia

Porozprávajme sa