1655126783722-45×45
CZECHCRUNCH:
Spoločnosť Presto Ventures posiela desiatky miliónov česko-slovenskému startupu, ktorý chce modernizovať nábor zamestnancov
CZECHCRUNCH: Čítať článok
> 5 mil. hodín

voľna si používatelia každoročne zaregistrujú

4,5 hodiny

je priemerný čas schválenia dovolenky

3 pomôcky

sú najčastejší počet na používateľa

Sharry_Logo

“Sloneeka vnímám jako obrovský přínos nejen ze strany HR oddělení, kdy díky generování měsíčních reportů, dokážeme rychleji a efektivněji zpracovávat podklady ke mzdám. Ale chválí si jej i zaměstnanci, kterým poskytuje jednoduchý a intuitivní přehled o dovolených a absencích. Sloneek a jeho tým je skvělý pomocník s profesionálním přístupem.“

1643197361400 Michaela Jeřábková HR manager
ll1 1

“Sloneek pro mě osobně byl přínosem v tom, že mi hodně zjednodušil práci ve chvíli kdy připravuji podklady ke mzdám. Využívám měsíční reporty docházky. V integrovaném kalendáři vidím souběh docházky a HO. Celkově Sloneek skvěle zapadá do celkové digitalizace naší školy.“

Josef Šachta Lucie Smetanová HR manager
Sharry_Logo

“Sloneek nám pomohol veľmi rýchlo zaviesť prehľad a poriadok do HR administratívy našej veľmi rýchlo rastúcej firmy. Keď sme si s niečím nevedeli rady, support tím Sloneeka ochotne a rýchlo pomohol. Oceňujeme aj neustále vylepšovanie aplikácie, aby lepšie a flexibilnejšie odpovedala na požiadavky veľmi dynamických zmien, ktorými u nás žijeme :)“

Rectangle 1 Josef Šachta CEO & co-founder
Hyperia logo

“Ľahko sa používa, naši zamestnanci ho radi používajú a má skvelú a rýchlu podporu. Celkovo som spokojný admin a používateľ.“

DanielBoda Daniel Boďa COO | Hyperia
Showmax logo

“So Sloneekom som spokojná, jeho implementácia mala zásadne pozitívny vplyv na moju prácu HR manažéra. Naši zamestnanci považujú Sloneek za intuitívny a ľahko použiteľný nástroj. Funkciu sledovania „pohotovosti“ a „nadčasov“ od spoločnosti Sloneek používame v spojení s inými systémami a hoci integrácia s API chvíľu trvala, teraz funguje naozaj dobre a so systémom sme spokojní.“

MKolarova MARKÉTA KOLÁŘOVÁ HR specialist | Showmax
Savills

“Sloneek je užívateľsky veľmi prívetivá aplikácia. Prenos dát bol veľmi hladký a rýchly. Modul Absencie sme mohli začať používať v priebehu niekoľkých dní. Je veľmi intuitívny, používatelia nepotrebovali žiadne školenie. Tím Sloneeka často vykonáva aktualizácie a upgrady a pridáva nové funkcie na základe návrhov klientov. Zákaznícky servis reaguje na naše otázky okamžite.“

Sona Bezanyi SOŇA BEZÁNYI HR Generalist | Savills
Loono logo

“Konečne máme všetky naše dokumenty v jednej online databáze! Na aplikácii si najviac cením to, že je naozaj užívateľsky prívetivá, zákaznícka podpora je naozaj výnimočná, vždy rýchla a nápomocná. Veľmi ma teší, že väčšina funkcií je mi jasná, a ak nie, je tu chat a človek pripravený pomôcť!“

JZmitkova JITKA ZMÍTKOVÁ Head of HR | Loono
IPG

“Sloneeka používame na sledovanie voľna a iných absencií. Funguje nám to perfektne. Aplikácia je intuitívna a ľahko sa používa. Zákaznícka podpora je naozaj rýchla. Čoskoro plánujeme implementovať ďalšie moduly. Sloneek by som odporučil každému, kto hľadá ľahko implementovateľný a použiteľný HR softvér.“

PHubalkova PETRA HUBÁLKOVÁ HR consultant| IPG Mediabrands
no_logo

“Vďaka Sloneeku má každý v reálnom čase prehľad o pohybe a plánoch kolegov. Môžeme tiež efektívnejšie plánovať spoločné stretnutia a podujatia na celý rok dopredu. Systém je tiež dostatočne flexibilný na to, aby bolo možné sledovať prácu stážistov a dobrovoľníkov, bez ktorých sa naše aktivity nezaobídu.“

PGomba PAVLA GOMBA Výkonná riaditelka | Český výbor pro UNICEF
Balikobot_logo

“Sloneek nám uľahčil a urýchlil organizáciu našej personálnej agendy. Máme dokonalú evidenciu absencií a dochádzky, v detailnom prehľade máme i knižnicu pracovnoprávných dokumentov. Som veľmi rád, že máme kontrolu nad majetkom spoločnosti, ktorý majú naši ľudia u seba doma. Všetko je vyriešené v krátkom čase, s elektronicky podpísanými odovzdávacími protokolmi. Naši ľudia oceňujú prehľad o tom, kto pracuje "dnes" a kto je na dovolenke, na stretnutiach a kedy sa prípadne vrátiť. Okrem sprehľadnenia celej personálnej agendy priniesol Sloneek jednoznačne úsporu času spojenú s vedením a vykonávaním personálnej agendy. Všetko je k dispozícii okamžite a na niekoľko kliknutí. Dokonca aj na mobile.“

MSauer MARTIN ŠAUER CEO | balikobot.cz
propamatky_logo

“Sloneek sa stal súčasťou tímu. Vidíme, kto, čo a kedy robí, a môžeme s ním ľahko plánovať prácu.“

AKozak ALEŠ KOZÁK Riaditeľ | Institut pro památky a kulturu
Edua logo

“Sloneek pomohol digitalizovať a zjednodušiť mnohé HR procesy v našej skupine a znížiť celkové TCO. Zároveň zdieľajú našu spoločnú IT víziu: pracovať kedykoľvek a kdekoľvek.“

Horovic MICHAEL HOROVIČ Digital & Data Director | EDUA Group
Restrial

“Zavedenie Sloneeku do našej spoločnosti nám pomohlo vo viacerých smeroch:

1. Splnili sme zákonnú povinnosť evidovať pracovný čas.

2. V jednom systéme môžeme vidieť a vyhodnocovať dochádzku zamestnancov vrátane ich absencií.

3. Dosiahli sme jednotnú evidenciu pridelených pracovných pomôcok.

4. Zamestnanci oceňujú organizačnú štruktúru a základné údaje o svojich kolegoch z iných tímov, ako aj mobilnú verziu aplikácie.

Z pozície HR manažérov v tíme Sloneek vždy oceňujeme rýchlu, štruktúrovanú a milú komunikáciu. Naše postrehy, pripomienky a spätnú väzbu k určitým funkciám spoločnosť Sloneek vždy prijíma ako výzvu alebo návrh na zlepšenie. So Sloneekom sme si pekne porozumeli a aj keď sa niekedy posťažujeme, máme ho radi 😊“

SRazova SILVIE RÁŽOVÁ HR riaditeľka | Restrial
TACR

“Popis a hodnotenie kompetencií je pre nás kľúčové, najmä pre cielené a zmysluplné vzdelávanie a rozvojové aktivity našich zamestnancov. Vďaka využívaniu Sloneeka máme k dispozícii prehľadné a predovšetkým digitalizované, sofistikované a komplexné hodnotenie a zber údajov pre následné vyhodnotenie kompetencií. To nám šetrí obrovské množstvo času na všetkých úrovniach. Od radových zamestnancov, cez ich manažérov až po oddelenie HR, kde sa údaje spracúvajú. Pri implementácii boli dôležité aj odborné konzultácie, ktoré sme získali.“

Buncek MARTIN BUNČEK CEO | Technologická Agentura ČR
Specturbo

“Je veľmi ľahko implementovateľný s mnohými špeciálnymi funkciami, ktoré sú "cool" doplnkami. Funkcia správy dovoleniek pre všetkých zamestnancov je úžasná a pomáha sledovať, čo sa v spoločnosti deje s absenciami. Ponúka skvelú zákaznícku podporu“

JValasek JIŘÍ VALÁŠEK HR manager | Special Turbo
Pharmservice

“Okrem iného sa nám veľmi páči, že máme možnosť používať len tie moduly, ktoré chceme. Za každý modul platíme zvlášť, a to je veľká výhoda.“

MNemcova MICHAELA NĚMCOVÁ HR manager | Pharmservice
kristian logo

“Jednoduchá integrácia, užívateľsky prívetivá aplikácia s množstvom funkcií. Aktualizácie reagujú na aktuálne potreby a problémy, ktoré v spoločnosti riešime.“

Lukas_Steklik LUKÁŠ STEKLÍK Account Director | Kristián
Econea-logo

“Sloneek nám denne pomáha udržiavať poriadok v našej HR agende. Zjednodušuje evidenciu odpracovaného času a poskytuje prehľadné reporty, na základe ktorých môžeme spracovávať mzdy a plánovať zmeny.“

Cerny PAVEL MILAN ČERNÝ Zakladateľ a náčelník kmeňa | Econea
no_logo

“Aplikáciu Sloneek používame od roku 2017. Za ten čas sa veľmi zmenil, ale podľa môjho názoru len k lepšiemu. Sme malá spoločnosť, takže ani zďaleka nevyužívame všetky funkcie, ktoré ponúka, ale jeho používanie je veľmi "user friendly", čo oceňujem nad mieru. Predovšetkým si nemôžem vynachváliť prístup pánov, ktorí za ním stoja. Vždy mi boli veľmi nápomocní, sú k dispozícii takmer kedykoľvek, sú milí a pozitívne naladení, žiadna požiadavka nie je problém, vždy hľadajú riešenie, na konci ktorého je spokojnosť všetkých zúčastnených. Túto spoluprácu si rozhodne nemôžem vynachváliť.“

MLazanska MAGDA LAŽANSKÁ HR manažérka | ProTys
OK Holding logo

“Sloneek nám pomohol zorganizovať HR agendu v celom holdingu. Mobilná aplikácia nám uľahčuje sledovanie pracovného času na služobných cestách alebo pri práci mimo pracoviska. Oceňujeme rýchlu zákaznícku podporu. Je tiež dobré, že Sloneeci počúva pripomienky na zlepšenie a postupne ich zapracovávajú.“

Sarka_Rehankova ŠÁRKA REHANKOVÁ Controlling | OK Holding
Echo24

“So spoločnosťou Sloneek sme maximálne spokojní. Presne spĺňa naše potreby a požiadavky na zjednodušenie administratívy, jednoduchosť, prehľadnosť a okamžitú kontrolu. Okrem toho máme okamžitý support od spoločnosti Sloneek, môžeme ju len odporučiť.“

Fertrova PETRA FEŘTROVÁ Obchodná riaditeľka | ECHO 24
MOPET

“Systém Sloneek HR môžem vrelo odporučiť. Spoločnosť neustále vyvíja nové funkcie a systém sa stáva komplexným riešením. Sme informovaní o pripravovaných novinkách a celý tím nám dlhodobo poskytuje perfektnú podporu. Vďaka za to 😊“

Petra Gigová PETRA G. Human Relations | MOPET CZ
AGS92

“S takmer 200 ľuďmi už musíme mať veľa vecí v oblasti HR digitalizovaných, inak sú nezvládnuteľné. Vďaka Sloneeku sa nám podarilo celú základnú HR administratívu čo najviac zdigitalizovať, sprehľadniť a predovšetkým dostať pod kontrolu. Výrazne sme tiež skrátili čas, ktorý museli naši zamestnanci venovať personálnej agende. Z neprehľadných tabuliek s množstvom chýb sme získali rýchly a bezpečný systém.“

Yacoubova CHRISTINE YACOUBOVÁ HR manager | AGS 92
sto_AG-logo-BEC300DA5A-seeklogo.com

“Díky Sloneekovi máme pod palcem docházku celé naší společnosti. Oceňujeme vstřícnost a rychlost celého týmu Sloneek. Jejich chuť se neustále zlepšovat. Za nás spokojenost.“

user-svgrepo-com Jana S. HR odd. | STO

Potrebujete osobne prediskutovať vhodnosť nasadenia vo vašej spoločnosti? Napíšte mi.

Avatary-1250x1250_Vaclav
Vaclav Martin , Co-founder