Sloneek poháňa popredné slovenské firmy:

Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Balikobot
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Balikobot
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Balikobot
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
  • Evidencia pracovného času
  • Zavedenie poriadku v administratíve
  • Záznamy o odpracovanom čase
  • Plánovanie zmien a dochádzka
  • Pracovné výkazy
  • Onboarding
  • Evidencia pracovných pomôcok
  • Podpisovanie dokumentov

Pracovný čas a absencie

V neziskových organizáciách sa najčastejšie stretávame s pravidelným pracovným časom, ktorý sa dá jednoducho definovať v programe Sloneek, a tak v kombinácii s evidenciou a schvaľovaním neprítomností mať okamžite pripravený časový výkaz ako najdôležitejší podklad pre mzdy.

Evidencia pracovných pomôcok

Poriadok robí priateľov a pri odovzdávaní a sledovaní drahých pracovných nástrojov to platí dvojnásobne. Sloneek umožňuje kompletnú digitalizáciu odovzdávacích protokolov a evidenciu drobného majetku. Prijatie pomoci je potvrdené digitálnym podpisom príjemcu a oprávnení správcovia majetku majú kompletné správy o tom, kto má akú pomoc, koľko má rokov a v akom je stave.

Time tracking

Ak pracujete na základe projektu a do svojich projektov zapájate externých miestnych a zahraničných spolupracovníkov, môžete ich odpracovaný čas vykazovať pomocou sledovania času, ktoré je súčasťou modulu Činnosti. V tomto module môžete tiež plánovať zmeny a vykazovať odpracovaný čas pomocou pracovných výkazov. Za jednu cenu tak získate dvojnásobne výkonný nástroj.

Podpisovanie dokumentov

Realita neziskového sektora sa často spája s byrokraciou. K jeho zníženiu by sme chceli prispieť modulom Dokumenty, ktorý okrem funkcie dodržiavania predpisov umožňuje aj podpisovanie dokumentov internými zamestnancami a externými osobami, ktoré nemajú účet v aplikácii.

Čo o nás hovoria naši zákazníci?

Pridajte sa k viac ako 2 000 spokojným zákazníkom

"Sloneek bol pre mňa osobne prínosný v tom, že mi zjednodušil prácu pri príprave mzdových podkladov. Používam mesačné správy o dochádzke. V integrovanom kalendári vidím prekrývanie medzi dochádzkou a HO. Sloneek celkovo dokonale zapadá do celkovej digitalizácie našej školy."

Lucie Smetanová

Personálny manažér | Montessori Andílek

"Sloneek sa stal súčasťou tímu. Vidíme, kto, čo a kedy robí, a môžeme s ním ľahko pracovať a plánovať."

Aleš KOZÁK

Riaditeľ Ústavu pre pamiatky a kultúru

"Sloneek vniesol do našej práce poriadok a jasnosť."

Lukáš Hejna

Riaditeľka pre získavanie finančných prostriedkov nadácie Via

"Konečne máme všetky naše dokumenty v jednej online databáze! Na aplikácii si najviac cením to, že je naozaj užívateľsky prívetivá, zákaznícka podpora je naozaj výnimočná, vždy rýchla a nápomocná. Veľmi ma teší, že väčšina funkcií je mi jasná, a ak nie, je tu chat a človek pripravený pomôcť!"

Jitka Zmítková

Vedúci oddelenia ľudských zdrojov | Loono

"Vďaka Sloneeku má každý v reálnom čase prehľad o pohybe a plánoch kolegov. Systém je tiež dostatočne flexibilný na to, aby bolo možné sledovať prácu stážistov a dobrovoľníkov, bez ktorých sa naše aktivity nezaobídu."

Pavla Gomba

Výkonný riaditeľ | Český výbor pre UNICEF

"Sloneek nám pomohol rýchlo sprehľadniť a usporiadať správu ľudských zdrojov našej rýchlo rastúcej spoločnosti. Keď sme si nevedeli rady, tím podpory spoločnosti Sloneeka bol rýchly a nápomocný. Oceňujeme aj neustále zlepšovanie aplikácie, aby lepšie a pružnejšie reagovala na požiadavky veľmi dynamických zmien, ktoré zažívame:)"

Josef Šachta

Generálny riaditeľ a spoluzakladateľ | Sharry

Sme tu pre vás

Môžeme vám pomôcť?

Naši odborníci vám odpovedia na všetky otázky, prevedú vás systémom Sloneek a pomôžu vám transformovať vaše HR na moderné komplexné riešenie.

  • Špičkový onboarding
  • Predstavenie všetkých funkcionalít
  • Prezentácia a ponuka vášmu HR na mieru
  • Odpovieme na všetky otázky
Group 1469-1
image 58
Group 1469
image 55

Zanechajte nám kontakt, ozveme sa vám.