ic_webinar
Prihláste sa na pravidelný webinár pre nových zákazníkov.
Na webinári Vás zoznámime s prvými krokmi v aplikácii a dostane sa aj na Vaše otázky a odpovede.
Prihláste sa na pravidelný webinár pre nových zákazníkov. Prihlásiť

Essential

Dokonalý prehľad o vašich zamestnancoch a ich pracovnom čase.

3 € mesačne / aktívny používateľ

  • Ľudia a tímy
  • Dochádzka
  • Riadenie absencií
  • Time tracking
  • Pomôcky
  • Dokumenty a podpisovanie
  • Checklisty

Professional

Kompletná digitalizácia procesov ľudských zdrojov.

5 € mesačne / aktívny používateľ

  • Ľudia a tímy
  • Dochádzka
  • Riadenie absencií
  • Time tracking
  • Pomôcky
  • Dokumenty a podpisovanie
  • Checklisty

Potrebujete vlastné nastavenie alebo ročnú fakturáciu?

Porovnanie plánov podľa funkcií

Ľudia a tímy Essential Professional
Zamestnanci a spolupracovníci Does contain Does contain
Vlastné konfigurovateľné polia Does contain Does contain
Štítky v neobmedzenom množstve Does contain Does contain
Synchronizácia s Google Workspace a MS 365 Does contain Does contain
Automatizované založenie používateľov Does contain Does contain
Tímy Does contain Does contain
Organizačná štruktúra Does contain Does contain
Telefónny zoznam zamestnancov Does contain Does contain
Narodeniny Does contain Does contain
Pripomienky Does contain Does contain
Stav používateľa v reálnom čase Does contain Does contain
Textový chat Does contain Does contain
Schránka dôvery Does contain Does contain
Jednoduché interné stránky Does contain Does contain
Meranie nálady vo firme Does contain Does contain
Audit log- nemenný záznam všetkých akcií Does contain Does contain
Dochádzka Essential Professional
Webové rozhranie na zadávanie dochádzky Does contain Does contain
Mobilné rozhranie s geolokáciou GPS Does contain Does contain
Pripojenie dochádzkového terminálu Does contain Does contain
Korelácia dochádzky s fondom pracovnej doby Does contain Does contain
Konfigurovateľné číselníky príchodu a odchodu Does contain Does contain
Reporty tímov Does contain Does contain
Podklady pre mzdy Does contain Does contain
Kalendár dochádzky tímu Does contain Does contain
Riadenie absencií Essential Professional
Kalendár absencií tímu Does contain Does contain
Prílohy a komentáre v kalendároch Does contain Does contain
Schválenie nadriadeným Does contain Does contain
Fond pracovného času Does contain Does contain
Podklady pre mzdy Does contain Does contain
Týmové reporty Does contain Does contain
Konfigurovateľné číselníky udalostí neprítomnosti Does contain Does contain
Integrácia (Google, MS365, IceWarp, Slack) Does contain Does contain
Dokumenty a podpisovanie Essential Professional
Celopodniková nástenka na dokumenty Doesn't contain Does contain
Ukladanie dokumentov pre zamestnancov Doesn't contain Does contain
Vyžadovať čítanie dokumentov Doesn't contain Does contain
Zamestnanec podpisujúci dokument Doesn't contain Does contain
Podpisové workflow pre viacerých používateľov Doesn't contain Does contain
Podpisové workflow pre externých spolupracovníkov Doesn't contain Does contain
Súlad s eIDAS a GDPR Doesn't contain Does contain
Time tracking Essential Professional
Webové a mobilné rozhranie na sledovanie času Does contain Does contain
Manuálne zadávanie časových hárkov Does contain Does contain
Kalendár tímových aktivít Does contain Does contain
Poznámky, prílohy, komentáre k činnosti Does contain Does contain
Konfigurovateľné číselníky pre sledované činnosti Does contain Does contain
Hodinové náklady a fakturačná cena Does contain Does contain
Kategorizácia sledovaných činností Does contain Does contain
Reporty tímu Does contain Does contain
Podklady pre mzdy Does contain Does contain
Komplexné podklady pre fakturáciu zákazníkom Does contain Does contain
Pomôcky Essential Professional
Workflow odovzdania pracovných pomôcok Doesn't contain Does contain
Prijatie pomôcky elektronickým podpisom Doesn't contain Does contain
Generovanie správ o odovzdaní Doesn't contain Does contain
Podrobná karta pomôcky Doesn't contain Does contain
Pomôcky na sklade Doesn't contain Does contain
Vlastné pole pomôcok Doesn't contain Does contain
Kategorizácia pomôcok Doesn't contain Does contain
Prehľad pre manažérov tímov Doesn't contain Does contain
Onboarding Essential Professional
Onboarding a offboarding zamestnancov Doesn't contain Does contain
Vzdelávacie plány Doesn't contain Does contain
Compliance Doesn't contain Does contain
Šablóny úloh Doesn't contain Does contain
KANBAN, tabuľkové a kalendárové riadenie úloh Doesn't contain Does contain
Pripomienky deadlinov Doesn't contain Does contain

Pripravení začať digitalizovať agendu ľudských zdrojov?

Essential

Dokonalý prehľad o vašich zamestnancoch a ich pracovnom čase.

3 € mesačne / aktívny používateľ

Professional

Kompletná digitalizácia procesov ľudských zdrojov.

5 € mesačne / aktívny používateľ

Na čo sa najčastejšie pýtate

Naozaj nemusím hneď zadávať kartu?

To naozaj nemusíte. Na vyskúšanie máte 14 dní. Až keď sa rozhodnete pokračovať, systém vás navedie, aby ste vložili kartu.

Dostanem faktúru za platbu?

Samozrejme. A faktúra bude obsahovať údaje, ktoré ste zadali do fakturačných údajov v Nastaveniach (Nastavenia / Firma).

Čo znamená platiť za "aktívneho používateľa"?

Ide o mesačnú platbu pre všetkých používateľov, ktorí boli aktivovaní v aplikácii a môžu sa tak prihlásiť do Sloneeka. Za neaktívnych používateľov nič neplatíte, ale ich údaje máte uložené v aplikácii.

Môžem zmeniť platobný plán z mesiaca na mesiac?

Áno, počet funkcií je možné znížiť alebo zvýšiť zmenou cenového balíčku.