1655126783722-45×45
CZECHCRUNCH:
Spoločnosť Presto Ventures posiela desiatky miliónov česko-slovenskému startupu, ktorý chce modernizovať nábor zamestnancov
CZECHCRUNCH: Čítať článok
11

Čas a neprítomnosť

Plne konfigurovateľné riešenie na výpočet čistého fondu pracovného času na základe sviatkov, dní pracovného pokoja a schválených absencií.

  • Prehľadný tímový kalendár

    Každý má prehľad o prítomnosti alebo neprítomnosti kolegov v tíme.

  • Výpočet čerpania a zostatkov

    Každý vie, koľko dovolenky si už vyčerpal a koľko mu ešte zostáva.

  • Schvaľovací workflow

    Vedúci tímov schvaľujú neprítomnosť svojich podriadených.

  • Synchronizácia s kalendármi

    Prepojenie kalendára absencií s kalendármi Google a Microsoft 365.

3

Elektronická dochádzka

Moderný firemný dochádzkový systém, ktorý minimálne zaťažuje zamestnancov a zároveň poskytuje dokonalý prehľad o tom, ako vaši ľudia dochádzajú do práce.

  • Jednoduché prostredie

    Dochádzka sa veľmi ľahko používa, nie je potrebné žiadne školenie.

  • Lokality

    Príchody a odchody môžu byť viazané na geolokáciu.

  • Bazén s pracovným časom

    Odpracovaný čas sa porovnáva s časovým fondom každého zamestnanca.

  • Terminály

    Dochádzkový terminál si vytvoríte z akéhokoľvek tabletu alebo počítača.

16

Sledovanie času a zmien

Sledujte odpracovaný čas pomocou metódy sledovania času s mimoriadne flexibilnými nastaveniami, ktoré možno použiť pre všetky typy pracovných vzťahov. S jednoduchým plánovaním zmien.

  • Sledovanie pracovného času

    Klasický sledovač času s preddefinovanými činnosťami a ich kategorizáciou.

  • Tímový kalendár

    Členovia tímu a manažéri majú prehľad o aktivitách svojich kolegov.

  • Schválenie činností

    Vedúci tímov môžu schvaľovať čas strávený podriadenými na aktivitách.

  • Jednoduché plánovanie

    Dni pracovného voľna ovplyvňujú využívanie ročného fondu absencií.

01 iphone-rovný

Mobilné meranie času

Zamestnanci môžu kontrolovať všetky činnosti súvisiace s evidenciou pracovného času a absenciou z pohodlia svojho mobilného telefónu.

  • Zadávanie príletov a odletov

    Kontrola dochádzky s presnou geografickou lokalizáciou.

  • Žiadosti o dovolenku

    Predkladanie žiadostí o schválenie absencie.

  • Time tracking

    Meranie odpracovaného času podľa činností

  • Správy

    Zostatky absencií a odpracovaný čas v jednoduchej správe.

Google Play App Store

Čas sú peniaze. Ušetrite s nami oboje.

To, čo môžete merať, budete môcť lepšie kontrolovať a optimalizovať.

Pre personalistov
oc-growing

Presné plánovanie kapacít

Budete poznať, aké je pracovné vyťaženie Vašich ľudí.

Pre mzdových účtovníkov
oc-pie-chart

Flexibilný reporting

Výkazy práce si stiahnete vo formáte, ktorý potrebujete.

Pre zamestnancov
oc-work-balance

Vždy po ruke

Všetko podstatné v používateľsky príjemnej mobilnej aplikácii.

Vyskúšajte Sloneeka ešte dnes!

Založiť účet zadarmo

Za pol hodiny budete mať ☀️ jasno, či je Sloneek pre vás vhodný 👍🏼

Vyžiadať demo

Otestujte Sloneeka na 14 dní nezáväzne a úplne zadarmo.