Manažment času
Time management je disciplína, ktorá zahŕňa efektívne plánovanie a organizáciu času s cieľom dosiahnuť maximálnu produktivitu. Správny manažment času je dôležitý pre úspech v práci aj v osobnom živote, pretože výrazne pomáha minimalizovať stres.
V snahe o kvalitný manažment času ľudia používajú rôzne nástroje a techniky, ktoré im pomáhajú lepšie organizovať čas a plánovať úlohy. Patria medzi ne:
- Plánovanie aktivít a time tracking
- Stanovenie priorít úloh
- Delegovanie úloh
- Odstránenie rušivých prvkov
Sloneek Tip: Ak ešte nemáte veľkú kontrolu nad riadením času, môžete sa dostať do tzv. Časová úzkosť, pretrvávajúci pocit, že na nič nemáte dosť času a nič nestíhate. Napísali sme pre vás
Článok
v ktorom sa dozviete, ako sa vysporiadať s časovou úzkosťou – a tak lepšie zvládať časový manažment.
Máte záujem o viac informácií o Sloneekovi?
Naši odborníci Milan, Adam, Stana a Sebastian vám radi predstavia systém Sloneek HR a odpovedia na všetky vaše otázky.
- prevedú vás funkciami aplikácie
- zodpovedajú všetky otázky
- pripravia prezentáciu a ponuku na mieru
- poskytnú špičkový onboarding