Manažment času
Time management je disciplína, ktorá zahŕňa efektívne plánovanie a organizáciu času s cieľom dosiahnuť maximálnu produktivitu. Správny manažment času je dôležitý pre úspech v práci aj v osobnom živote, pretože výrazne pomáha minimalizovať stres.
V snahe o kvalitný manažment času ľudia používajú rôzne nástroje a techniky, ktoré im pomáhajú lepšie organizovať čas a plánovať úlohy. Patria medzi ne:
- Plánovanie aktivít a time tracking
- Stanovenie priorít úloh
- Delegovanie úloh
- Odstránenie rušivých prvkov
Sloneek Tip: Ak ešte nemáte veľkú kontrolu nad riadením času, môžete sa dostať do tzv. Časová úzkosť, pretrvávajúci pocit, že na nič nemáte dosť času a nič nestíhate. Napísali sme pre vás
Článok
v ktorom sa dozviete, ako sa vysporiadať s časovou úzkosťou – a tak lepšie zvládať časový manažment.
Sme tu pre vás
Môžeme vám pomôcť?
Naši odborníci vám odpovedia na všetky otázky, prevedú vás systémom Sloneek a pomôžu vám transformovať vaše HR na moderné komplexné riešenie.
- Špičkový onboarding
- Predstavenie všetkých funkcionalít
- Prezentácia a ponuka vášmu HR na mieru
- Odpovieme na všetky otázky