ic_webinar
Prihláste sa na pravidelný webinár pre nových zákazníkov.
Na webinári Vás zoznámime s prvými krokmi v aplikácii a dostane sa aj na Vaše otázky a odpovede.
Prihláste sa na pravidelný webinár pre nových zákazníkov. Prihlásiť
v 3.3, vydaná 16.5.2022
  • Zjednodušenie používateľského rozhrania kontrolného zoznamu s možnosťou pridávať úlohy aj do už spusteného kontrolného zoznamu.
  • Integrácia so Slackom – zadávanie sledovania času, schvaľovanie udalostí manažérmi, jednoduché reporty. Viac informácií o nastavení nájdete v Knowledgebase.
  • Integrácia so softvérom Jira – zaznamenávanie času pre úlohy, ktoré sa na používateľa prenášajú zo systému Jira. Viac informácií o nastavení nájdete v Knowledgebase.
v 3.2, vydaná 30.4.2022
  • Prepracované, intuitívnejšie používateľské rozhranie pre schvaľovanie neprítomností a time trackingu
  • Mobilná aplikácia pre Android a iOS, ktorá umožňuje zadávať neprítomnosti, sledovať dochádzku a čas, zobrazovať jednoduché prehľady používateľov a umožniť manažérom schvaľovať udalosti pre členov tímu.
v. 3.1, verzia 6.4.2022

Nové UX modulu Dokumenty

  • Zásadne prepracované používateľské rozhranie modulu dokumentov
  • Zobrazenie dokumentov v jednej rýchlej tabuľke s vyhľadávaním a rýchlym filtrovaním
  • Pridávanie štítkov do dokumentov
  • Vloženie dokumentu je teraz v rámci jednej akcie. V novom modálnom okne používateľ vyberie typ dokumentu, ktorý sa má vložiť.
  • Každý dokument má teraz vlastnú obrazovku, na ktorej sa zobrazujú údaje o používateľovi a podpisy

 

Zmena nastavení dokumentu

  • Každý podpis a potvrdenie o prečítaní dokumentu si vyžaduje strojopisný podpis. V globálnych nastaveniach už nebude možné povoliť potvrdenie bez podpisu.
  • Dokumenty môžu vkladať administrátori, majitelia spoločností a správcovia dokumentov. Toto nastavenie už nie je možné zmeniť v globálnych nastaveniach.

 

Ďalšie úpravy

  • Nový dizajn správy kategórií a vlastných polí v správe nástrojov

 

v. 3.0, verzia 14.3.2022

Nový dizajn používateľského rozhrania

  • Nové používateľské rozhranie zvyšuje prehľadnosť a použiteľnosť aplikácie. Nové, farebné a výrazne odlišné akčné prvky lepšie vystihujú ich účel a podstatu.

 

Prepracovanie modulu Pracovné pomôcky

  • Nové grafické rozhranie a prehľadnejšie tabuľky v module Pomôcky.

 

v. 2.91, verzia 15.2.2022

Mesačné súhrnné e-maily

V závislosti od svojej úlohy dostanú používatelia e-mailové zhrnutie:

 

  • Administrátori: prvý deň v mesiaci – prehľad udalostí, ktoré nie sú uzavreté alebo schválené, a preto môžu blokovať vytvorenie mesačnej správy. 
  • Manažéri: Každý pondelok – prehľad udalostí, ktoré čakajú na schválenie. 
  • Všetci používatelia: Posledný deň v mesiaci – prehľad o využívaní ich neprítomnosti, nevyriešených udalostiach, pomôckach čakajúcich na potvrdenie, dokumentoch čakajúcich na potvrdenie, ktoré treba prečítať a/alebo podpísať.

 

Zobrazenie časovej osi v neprítomnosti

  • Tímové neprítomnosti sa teraz predvolene zobrazia na časovej osi, t. j. celý mesiac na jednej obrazovke, kde riadky tvoria používatelia a stĺpce dni v mesiaci.

 

Rozšírenie filtrov v kalendároch

  • Kalendáre teraz umožňujú priamo vybrať konkrétne udalosti, ktoré sa majú zobraziť.

 

Drobné zmeny rozhrania

  • Karta Spoločnosť bola presunutá do hlavnej ponuky
  • Zúženie oblasti ovládacieho panela a kalendárov
  • Presunutie oznámení na horný panel
  • Účet bude prístupný aj v prípade, že nedôjde k platbe
  • Niekedy sa stávalo, že ak platba neprešla overením 3D Secure, používatelia sa nemohli prihlásiť do aplikácie. Teraz zavádzame 4-dňové obdobie odkladu, počas ktorého sa používatelia môžu prihlásiť do aplikácie, aj keď platba neprebehla.

 

v. 2.9.0, verzia 31.1.2022

Oznamovací „odznak“ pre neprítomných schvaľovateľov

  • Používatelia s rolou „manažér“ teraz uvidia počet udalostí činnosti a neprítomností svojich podriadených, ktoré čakajú na schválenie. Tento vizuálny prvok pomôže manažérom prehľadnejšie sa orientovať v schvaľovacom procese, čo povedie k jeho urýchleniu.

 

Pracovný čas na dobu neurčitú

  • Na základe častej požiadavky zákazníkov je teraz možné nastaviť dĺžku pracovného času zamestnanca na neurčito.