Plánovanie aktivít a time tracking
Nástroje na evidenciu odpracovaného času zamestnancov s podrobnými časovými výkazmi, plánovanie zmien, cesty a pohotovosti. Používateľsky veľmi prívetivé riešenie, ktoré si môžete nakonfigurovať presne podľa svojich potrieb.
- 14 dní zadarmo
- Bez kreditnej karty
Plánovanie aktivít a time tracking
Aktivity môžete plánovať priamo v kalendári, kde sú prehľadne zobrazené. Môžete ich upraviť alebo pridať nové. Time tracking funguje ako inteligentné stopky na webe a v telefóne, alebo môžete odpracovaný čas ručne zadať do kalendára.
-
Plánovanie zmien
-
Plánovanie služobných ciest
-
Núdzové plánovanie
-
Dôkaz domácej kancelárie
-
Stopky cez webové a mobilné rozhranie
-
Vytvorenie záznamu cez kalendár
Time sheet odpracovaných hodín
Prehľadný dashboard odpracovaných hodín na jednotlivých projektoch slúži ako rýchly manažérsky prehľad, ako základ pre efektívnejšie plánovanie práce a maximálne využitie projektovo orientovaných pozícií, ako aj ako podklad pre fakturáciu klientom.
-
Manažérsky prehľad
-
Efektívne plánovanie aktivít
-
Dokumentácia pre fakturáciu
Tímový kalendár aktivít
Práca kolegov v tíme je prehľadne zobrazená v tímovom kalendári, v ktorom môžu zadané činnosti komentovať, "lajkovať" alebo k nim pripojiť prílohu. Podľa nastavení môžu niektoré činnosti podliehať schváleniu manažéra.
-
Schválenie činností manažérom
-
Komentovanie a lajkovanie výkazov
Hodinová nákladová a fakturačná cena
Každá činnosť vykonaná konkrétnym užívateľom môže mať stanovený maximálny mesačný alebo ročný fond hodín, ako aj hodinovú nákladovú sadzbu k fakturácii. Vďaka tomu budete presne vedieť, či sa pohybujete v rámci schváleného rozpočtu.
-
Individuálne nastavenie hodinových sadzieb
-
Mesačný a ročný fond činnosti užívateľov
-
Sledovanie ziskovosti vykonanej práce
Dokumentácia pre fakturáciu
Všetky zadané činnosti vstupujú do reportov, z ktorých jasne plynú vzniknuté náklady, čiastky k fakturácii a očakávané sumy, ktoré budú fakturovať subdodávatelia. V prípade kmeňových zamestnancov možno využiť i porovnanie s ich mesačným fondom pracovnej doby .
-
Podrobný zoznam zapísaných činností
-
Súhrnný prehľad práce za obdobie
-
Mesačný kalendár odpracovaného času
-
Porovnanie s fondom pracovnej doby
Mobilný Time tracking
Činnosti súvisiace so sledovaním času možno jednoducho zaznamenávať pomocou mobilnej aplikácie. Získate prehľad a vaši manažéri majú možnosť elegantne schvaľovať čas svojich podriadených.
-
Štart - Stop
Začiatok a koniec merania trvania pracovnej činnosti .
-
Prehľad odpracovaného času
Zamestnanci sledujú svoj odpracovaný čas.
-
Schválenie činností manažérmi
Oznámenie vyzve manažéra na rýchle schválenie na stránke .
-
Pripomienky k činnostiam
Aktivity môžete komentovať v podrobnom zobrazení kalendára na stránke .
Máte záujem o viac informácií o Sloneekovi?
Zoznámte sa so Sloneekom! Naši odborníci Milan, Adam, Stana a Sebastian vás prevedú našim riešením a odpovedia na všetky vaše otázky.
- prevedú vás funkciami aplikácie
- zodpovedajú všetky otázky
- pripravia prezentáciu a ponuku na mieru
- poskytnú špičkový onboarding
- sales@sloneek.com
- +421 951 150 611
-
Sloneek Europe
Táborská 8, 040 01 Košice
Slovensko