ic_webinar
Prihláste sa na pravidelný webinár pre nových zákazníkov.
Na webinári Vás zoznámime s prvými krokmi v aplikácii a dostane sa aj na Vaše otázky a odpovede.
Prihláste sa na pravidelný webinár pre nových zákazníkov. Prihlásiť
  • Evidencia pracovného času
  • Zavedenie poriadku do administratívy
  • Evidencia odpracovanej doby
  • Plánovanie smien a dochádzka
  • Pracovné výkazy
  • Time tracking
  • Onboarding
  • Evidencia pracovných pomôcok
  • Podpisovanie dokumentov

Pracovný čas a absencia

V neziskovkách najčastejšie vídame pravidelné úväzky, ktoré je možné v Sloneekovi jednoducho definovať a mať tak v kombinácii s evidenciou a schvaľovaním absencií okamžite pripravený výkaz pracovného času ako najdôležitejší podklad pre mzdy.

 

Evidencia pracovných pomôcok

Poriadok robí priateľov a pri odovzdávaní a evidencii drahých pracovných pomôcok to platí dvojnásobne. Sloneek umožňuje kompletnú digitalizáciu odovzdávacích protokolov a evidenciu drobného majetku. Prijatie pomôcky je potvrdené digitálnym podpisom príjemcu, poverení správcovia majetku majú kompletné prehľady o tom, kto má akú pomôcku, ako je stará a v akom stave sa nachádza.

 

Time tracking

Pokiaľ pracujete projektovo a zapájate do týchto svojich projektov aj externých lokálnych i medzinárodných spolupracovníkov, môžete ich odpracovaný čas vykazovať pomocou time trackingu, ktorý je súčasťou modulu Aktivity. V tomto module je možné tiež plánovať smeny a vykazovať odpracovaný čas pomocou timesheetov. Za jednu cenu získavate dvojnásobne silný nástroj.

 

Podpisovanie dokumentov

Realita neziskového sektora je často spojená s byrokraciou. Radi by sme prispeli k jej zníženiu modulom Dokumenty, ktorý okrem compliance funkcie umožňuje aj podpisovanie dokumentov internými spolupracovníkmi i externými osobami, ktoré nemajú v aplikácii vytvorený účet.

Čo o nás hovoria naši zákazníci?

Pridajte sa k viac ako 1000 spokojným zákazníkom

"Sloneek sa stal súčasťou tímu. Vidíme, kto, čo a kedy robí, a môžeme s ním ľahko pracovať a plánovať."

Aleš KOZÁK

riaditeľ | Institut pro památky a kulturu

"Sloneek vniesol do našej práce poriadok a prehľad ."

Lukáš Hejna

riaditeľ fundraisingu | Nadace Via

"Vďaka službe Sloneek má každý v reálnom čase prehľad o pohybe a plánoch kolegov. Systém je tiež dostatočne flexibilný na to, aby bolo možné sledovať prácu stážistov a dobrovoľníkov, bez ktorých by sa naše aktivity nezaobišli."

Pavla Gomba

Výkonná riaditeľka | Český výbor pro UNICEF

"Konečne máme všetky naše dokumenty v jednej online databáze! Na aplikácii si najviac cením to, že je naozaj užívateľsky prívetivá, zákaznícka podpora je naozaj výnimočná, vždy rýchla a nápomocná. Veľmi ma teší, že väčšina funkcií je mi jasná, a ak nie, je tu chat a človek pripravený pomôcť!"

Jitka Zmítková

Head of HR | Loono

“Sloneek nám pomohol veľmi rýchlo zaviesť prehľad a poriadok do HR administratívy našej veľmi rýchlo rastúcej firmy. Keď sme si s niečím nevedeli rady, support tím Sloneeka ochotne a rýchlo pomohol. Oceňujeme aj neustále vylepšovanie aplikácie, aby lepšie a flexibilnejšie odpovedala na požiadavky veľmi dynamických zmien, ktorými u nás žijeme :)“

Josef Šachta

CEO & co-founder

Potrebujete osobne prediskutovať vhodnosť nasadenia vo vašej spoločnosti? Napíšte mi.

Jozef avatar
Jozef Pokrivčák , Customer Whisperer