1655126783722-45×45
CZECHCRUNCH:
Spoločnosť Presto Ventures posiela desiatky miliónov česko-slovenskému startupu, ktorý chce modernizovať nábor zamestnancov
CZECHCRUNCH: Čítať článok
  • Evidencia pracovného času
  • Zavedenie poriadku do administratívy
  • Evidencia odpracovanej doby
  • Plánovanie smien a dochádzka
  • Pracovné výkazy
  • Time tracking
  • Onboarding
  • Evidencia pracovných pomôcok
  • Podpisovanie dokumentov

Pracovný čas a absencia

V neziskovkách najčastejšie vídame pravidelné úväzky, ktoré je možné v Sloneekovi jednoducho definovať a mať tak v kombinácii s evidenciou a schvaľovaním absencií okamžite pripravený výkaz pracovného času ako najdôležitejší podklad pre mzdy.

 

Evidencia pracovných pomôcok

Poriadok robí priateľov a pri odovzdávaní a evidencii drahých pracovných pomôcok to platí dvojnásobne. Sloneek umožňuje kompletnú digitalizáciu odovzdávacích protokolov a evidenciu drobného majetku. Prijatie pomôcky je potvrdené digitálnym podpisom príjemcu, poverení správcovia majetku majú kompletné prehľady o tom, kto má akú pomôcku, ako je stará a v akom stave sa nachádza.

 

Time tracking

Pokiaľ pracujete projektovo a zapájate do týchto svojich projektov aj externých lokálnych i medzinárodných spolupracovníkov, môžete ich odpracovaný čas vykazovať pomocou time trackingu, ktorý je súčasťou modulu Aktivity. V tomto module je možné tiež plánovať smeny a vykazovať odpracovaný čas pomocou timesheetov. Za jednu cenu získavate dvojnásobne silný nástroj.

 

Podpisovanie dokumentov

Realita neziskového sektora je často spojená s byrokraciou. Radi by sme prispeli k jej zníženiu modulom Dokumenty, ktorý okrem compliance funkcie umožňuje aj podpisovanie dokumentov internými spolupracovníkmi i externými osobami, ktoré nemajú v aplikácii vytvorený účet.

Čo o nás hovoria naši zákazníci?

Pridajte sa k viac ako 2.000 spokojným zákazníkom

"Sloneek pro mě osobně byl přínosem v tom, že mi hodně zjednodušil práci ve chvíli kdy připravuji podklady ke mzdám. Využívám měsíční reporty docházky. V integrovaném kalendáři vidím souběh docházky a HO. Celkově Sloneek skvěle zapadá do celkové digitalizace naší školy."

Lucie Smetanová

HR manager | Montessori Andílek

"Sloneek sa stal súčasťou tímu. Vidíme, kto, čo a kedy robí, a môžeme s ním ľahko pracovať a plánovať."

Aleš KOZÁK

riaditeľ | Institut pro památky a kulturu

"Sloneek vniesol do našej práce poriadok a prehľad ."

Lukáš Hejna

riaditeľ fundraisingu | Nadace Via

"Vďaka službe Sloneek má každý v reálnom čase prehľad o pohybe a plánoch kolegov. Systém je tiež dostatočne flexibilný na to, aby bolo možné sledovať prácu stážistov a dobrovoľníkov, bez ktorých by sa naše aktivity nezaobišli."

Pavla Gomba

Výkonná riaditeľka | Český výbor pro UNICEF

"Konečne máme všetky naše dokumenty v jednej online databáze! Na aplikácii si najviac cením to, že je naozaj užívateľsky prívetivá, zákaznícka podpora je naozaj výnimočná, vždy rýchla a nápomocná. Veľmi ma teší, že väčšina funkcií je mi jasná, a ak nie, je tu chat a človek pripravený pomôcť!"

Jitka Zmítková

Head of HR | Loono

“Sloneek nám pomohol veľmi rýchlo zaviesť prehľad a poriadok do HR administratívy našej veľmi rýchlo rastúcej firmy. Keď sme si s niečím nevedeli rady, support tím Sloneeka ochotne a rýchlo pomohol. Oceňujeme aj neustále vylepšovanie aplikácie, aby lepšie a flexibilnejšie odpovedala na požiadavky veľmi dynamických zmien, ktorými u nás žijeme :)“

Josef Šachta

CEO & co-founder

Máte záujem o Sloneeka?

Zoznámte sa so Sloneekom! Naši odborníci Milan, Václav a Stana vás prevedú našim riešením a odpovedia na všetky vaše otázky

  • prevedú vás funkciami aplikácie
  • zodpovedajú všetky vaše dotazy
  • pripravia prezentáciu a ponuku na mieru
  • poskytnú špičkový onboarding
Avatary-1250×1250-svetlejsi-Milan2
Avatary-1250x1250_Vaclav
image 53
  • +420 608 661 387
  • Sloneek Europe s.r.o.
    Táborská 8, 040 01 Košice
    Slovakia

Porozprávajme sa