Zoznamy úloh pre automatizáciu procesov HR
Checklisty pomáhajú automatizovať opakujúce sa činnosti. Skvele sa hodia napríklad na automatizáciu onboardingu, ale i ďalších vnútrofiremných procesov. Automatizáciu prispôsobíte presne interným potrebám a povahe podnikania.
- 14 dní zadarmo
- Bez kreditnej karty
Tvorba a správa zoznamov úloh
Jednoducho si vytvoríte vlastné zoznamy úloh a priradíte k nim i zodpovedných kolegov. Tie sa hodia perfektne trebárs pre automatizáciu onboardingu, či offboardingu. Možnosti využitia sú obmedzené len vašou kreativitou.
-
Možnosť vkladať prílohy a odkazy
-
Zadávanie úloh konkrétnym užívateľom
-
Využitie naprieč firemnými procesmi
Jednoduchá správa a prehľad
Zoznamy úloh spravujete v zobrazeniach kanban, zoznam a kalendár presúvaním úloh (drag & drop) po špecifických fázach daného procesu. Úlohy je možné komentovať, prikladať k nim súbory a označovať stav ich dokončenia.
-
Kanban & kalendár
-
Komentáre a prílohy
-
Notifikácie
Máte záujem o viac informácií o Sloneekovi?
Zoznámte sa so Sloneekom! Naši odborníci Milan, Adam, Stana a Sebastian vás prevedú našim riešením a odpovedia na všetky vaše otázky.
- prevedú vás funkciami aplikácie
- zodpovedajú všetky otázky
- pripravia prezentáciu a ponuku na mieru
- poskytnú špičkový onboarding
- sales@sloneek.com
- +421 951 150 611
-
Sloneek Europe
Táborská 8, 040 01 Košice
Slovensko